سوگواره عکس «رعایت مؤمنانه» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3994139
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

سوگواره عکس «رعایت مؤمنانه» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

نخستین سوگواره استانی عکس محرم با عنوان «رعایت مؤمنانه» و با محوریت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری محرم ۱۴۰۰ از سوی مرکز رسانه انقلاب اسلامی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، نخستین سوگواره استانی عکس محرم با عنوان «رعایت مؤمنانه» و با محوریت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری محرم ۱۴۰۰ از سوی مرکز رسانه انقلاب اسلامی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

بر این اساس، عکاسان استان و عموم عزاداران حسینی می‌توانند آثار عکاسی خود از محافل عزای حسینی را که در ماه محرم سال جاری در محدوده جغرافیایی استان برپا می‌شوند، به دبیرخانه سوگواره ارسال و در این رویداد هنری شرکت کنند.

آثار ارسالی به سوگواره استانی عکس محرم در دو بخش حرفه‌ای و تلفن همراه داوری خواهند شد که هر فرد می‌تواند با ارسال پنج قطعه عکس در هر کدام از دو بخش یاد شده شرکت کند.

علاقه‌مندان تا ۲۵ شهریورماه فرصت دارند آثار خود را از طریق شماره ۰۹۱۳۹۷۷۸۶۳۴ به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند، اختتامیه نخستین سوگواره استانی عکس محرم، ۱۰ مهرماه سال جاری با معرفی آثار برگزیده برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود، در راستای برگزاری سوگواره عکس محرم، نمایشگاهی از آثار برتر رسیده به دبیرخانه این سوگواره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha