کمک ۴ میلیاردی مردم چهارمحال‌وبختیاری در طرح اطعام و احسان حسینی
کد خبر: 3993207
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

کمک ۴ میلیاردی مردم چهارمحال‌وبختیاری در طرح اطعام و احسان حسینی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری از جمع‌آوری ۴۱ میلیارد ریال در قالب اجرای طرح‌های احسان حسینی و اطعام حسینی از ابتدای محرم تا کنون خبر داد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری امروز ۴ شهریورماه در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از خیران و کمک‌های مردم نیکوکار استان با اشاره به اجرای طرح‌های اطعام حسینی و احسان حسینی در ایام محرم و صفر در استان، بیان کرد: تاکنون ۶۱ آشپزخانه اطعام حسینی با حضور ۶۸۴ نیروی داوطلب با مشارکت خیران، هیئت‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری، حسینیه‌ها، مساجد، دفاتر ائمه جماعات و مؤسسات خیریه راه‌اندازی شده است.

وی بابیان اینکه پویش اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و احسان حسینی در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان است، افزود: در این راستا، ۶ هزار و ۹۲۰ بسته مواد غذایی و نیز ۱۰۱ هزار و ۴۸۹ پُرس غذای گرم تهیه و میان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه توزیع نذورات با اولویت مناطق محروم و روستایی انجام می‌شود‌، ادامه داد: در این ایام تمامی مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام می‌شود.

محمدی میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی را در مجموع ۴۱ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷ * و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند؛ ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

انتهای پیام
captcha