نشست «جامعه دینی و شاخصه‌های سبک زندگی عاشورایی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3993056
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴
به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قم؛

نشست «جامعه دینی و شاخصه‌های سبک زندگی عاشورایی» برگزار می‌شود

نشست «جامعه دینی و شاخصه‌های سبک زندگی عاشورایی» به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد استان قم با همکاری خبرگزاری ایکنا شعبه قم، روز شنبه ششم شهریورماه ساعت 11 در سامانه امجد جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

جامعه دینی و شاخصه‌های سبک زندگی عاشورایی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، سیدالشهدا(ع)، احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) در زمانه رواج تحریف‌ها و بدعت‌های گوناگون در دین بودند،  چنانچه در چرایی وقوع عاشورا و کربلا دقت کنیم، متوجه می‌شویم که امام حسین(ع) وقتی قیام کرد که در ابعاد مختلف، سبک زندگی اسلامی رو به فراموشی و سنت‌های اسلام ناب عملاً در حال تعطیلی بود و لذا ایشان در اوج مظلومیت به شهادت رسید تا مکتب قرآن و دین جدش برقرار بماند.

در همین راستا و به مناسبت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد استان قم با همکاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن کریم(ایکنا) شعبه قم، اقدام به برگزاری نشستی با عنوان «جامعه دینی و شاخصه‌های سبک زندگی عاشورایی» کرده‌ است.

در این نشست که به صورت مجازی و برخط از طریق سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی(امجد) برگزار می‌شود، آیت‌الله محسن غرویان، عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی العالمیه به سخنرانی خواهد پرداخت.

نشست «جامعه دینی و شاخصه‌های سبک زندگی عاشورایی» روز شنبه ششم شهریورماه ساعت 11 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت شرکت در این حسینیه مجازی می‌توانند رأس ساعت مقرر به سامانه amjad.jde.ir/qm و با رمز 1235456 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha