پویش نذر خون تا اربعین ادامه دارد
کد خبر: 3992075
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

پویش نذر خون تا اربعین ادامه دارد

مدیرکل انتقال خون البرز با اشاره به اهدای خون توسط ۷۵۰ شهروند البرزی در روزهای تاسوعا و عاشورا، گفت: پویش نذر خون تمام نشده و نوع دوستان البرزی تا اربعین حسینی فرصت دارند در این طرح شرکت و با اهدای خون خود زندگی را به نیازمندان هدیه کنند.

پویش نذر خون تا اربعین ادامه دارد

میرمحمدعلی حسینی، مدیرکل انتقال خون البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اهدای خون البرزی‌ها در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: در این دو روز ۷۵۰ نفر با حضور در پایگاه‌های انتقال خون در پویش نذر خون شرکت کردند.

وی افزود: پویش نذر خون تمام نشده و نوع دوستان البرزی تا اربعین حسینی فرصت دارند در این طرح شرکت و با اهدای خون خود زندگی را به نیازمندان هدیه کنند.

این مسئول توضیح داد: اهداکنندگان مهمترین سرمایه نیازمندان به خون و فرآورده‌های خونی هستند و اگر این ایثارگران نباشند جان هزاران مصدوم تصادفات و حوادث مختلف، بیماران تالاسمی، بیماران هموفیلی نیازمند داروهای انعقادی، بانوان باردار، بیماران سرطانی و افرادی که تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند به خطر می‌افتد.

حسینی گفت: با هدف نظم دهی و جلوگیری از تجمع در مراکز انتقال خون استان و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، امکان نوبت‌دهی الکترونیکی از طریق درگاه رسمی سازمان انتقال خون استان و کشور فراهم‌شده است

انتهای پیام
captcha