اصلی‌ترین پیام مراسم شیرخوارگان حسینی حمایت از ولایت است
کد خبر: 3990343
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

اصلی‌ترین پیام مراسم شیرخوارگان حسینی حمایت از ولایت است

معاونت تهذیب حوزه علمیه آذربایجان‌غربی گفت: ما باید با امام حسین(ع) بیعت کرده و فرزندان خود را به نحوی تربیت کنیم تا یاور امام زمان (عج) باشند زیرا اصلی‌ترین پیام مراسم شیرخوارگان نیز حمایت و یاوری ولایت و امام عصر(عج) بود.

ارسالی امروز ا اصلی‌ترین پیام مراسم شیرخوارگان نیز حمایت و یاوری ولایت و امام عصر استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام ناصر اکبرزاده، معاونت تهذیب حوزه علمیه آذربایجان‌غربی، ۲۲ مرداد ماه، در مراسم شیرخوارگان حسینی، اظهار کرد: امام حسین(ع) با خانواده خود به کربلا رفت تا ما با خانواده عاشق و رهرو راه سیدالشهدا (ع) باشیم.

وی افزود: اگر خانواده امام حسین(ع)، حضرت زینب و رقیه نبود خون شهدا در کربلا پایمال می‌شد و کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود. 

حجت‌الاسلام اکبرزاده، بیان کرد: رعایت حجاب، پوشاندن لباس مشکی به فرزند و فرستادن آن‌ها به محفل امام حسین (ع) از اقدامات شایسته مادران و بانوان جامعه است. 

وی ادامه داد: آشنا کردن کودکان از دوران شیرخوارگی با مکتب و افکار حسینی گام مثبتی در جهت احیای نهضت حسینی در جامعه و ایجاد ارتباط بین نسل‌های بعدی با این مکتب محسوب می‌شود. 

معاونت تهذیب حوزه علمیه آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: خواندن خطبه، سخنرانی، اصالت و شجاعت اسرای کربلا، حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع)، موجب تغییر تاریخ و آشکار شدن چهره پلید ظالمان شد.

وی گفت: اهل‌بیت(ع)، تربیت یافته مکتب حسینی بودند و زمانی که حضرت ندای یاری خواستن در کربلا سر داد همه بانوان و مادران حاضر، فرزندان و همسر خود را آماده و راهی میدان نبرد کردند. 

حجت‌الاسلام اکبرزاده، اظهار کرد: ما نیز باید با امام حسین(ع) بیعت کرده و فرزندان خود را به نحوی تربیت کنیم تا یاور امام زمان (عج) باشند زیرا اصلی‌ترین پیام مراسم شیرخوارگان نیز حمایت و یاوری ولایت و امام عصر است.

انتهای پیام
captcha