پخش برنامه‌های حرم مطهر رضوی در دهه اول ماه محرم از رسانه ملی
کد خبر: 3990216
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

پخش برنامه‌های حرم مطهر رضوی در دهه اول ماه محرم از رسانه ملی

همزمان با ایام دهه اول محرم، برنامه‌ها و مراسم سخنرانی و عزاداری حرم مطهر رضوی از طریق شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش می‌شود.

پخش برنامه‌های حرم مطهر رضوی در دهه اول ماه محرم از رسانه ملیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، آستان قدس رضوی امسال نیز تمهیدات لازم را مهیا کرده است تا با توجه به شرایط خاص کرونایی در مشهد، مردم از حال و هوای حرم منور رضوی به ‌ویژه در دهه اول محرم محروم نشوند.

در این راستا به همت مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و با همکاری شبکه‌های مختلف رسانه ملی در ایام ماه محرم، برنامه‌ها، مراسم سخنرانی و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب ایشان از روز اول محرم بر روی آنتن می‌رود.

سخنرانی آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی هر روز ساعت ۱۳ از شبکه یک سیما، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین راشد یزدی هر روز ساعت ۶ صبح از شبکه دو سیما و مدیحه‌سرایی حاج احمدواعظی هر روز طی دو نوبت در ساعت ۱۰:۳۰ و ۱۷ از شبکه دو سیما بر روی آنتن خواهد رفت؛ این برنامه‌ها تا دهه پایانی ماه محرم پخش خواهد شد.

شبکه قرآن و معارف سیما نیز از اولین روز ماه محرم هر شب از ساعت ۱۹:۲۰ با سخنرانی آیت‌الله علم‌الهدی به مدت ۴ شب، سخنرانی آیت‌الله کازرونی به مدت دو شب و سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری به مدت سه شب میهمان مخاطبان این شبکه است.

از دیگر برنامه‌های دهه اول محرم می‌توان به پخش مداحی حاج احمد واعظی در حرم مطهر رضوی هر روز حوالی ساعت ۱۸ از شبکه یک سیما اشاره کرد.

شبکه افق سیما نیز طی این مدت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین راشد یزدی در ۵ روز اول دهه و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین نظافت طی ۵ روز دوم از ساعت ۱۲:۳۰ میزبان عزاداران حسینی خواهد بود.

از دیگر برنامه‌های پوششی حرم مطهر رضوی می‌توان به پخش گزیده‌ای از مراسم‌های عزاداری حرم مطهر رضوی در برنامه حسینیه ایران شبکه یک سیما، پخش مراسم عزاداری حرم مطهر رضوی از ساعت ۱۳ از سیمای خراسان رضوی و پخش مداحی حاج احمد واعظی هر روز از ساعت ۱۱:۳۰ از سیمای خراسان رضوی اشاره کرد.

گفتنی است با همراهی شبکه‌های مختلف سیما علاوه بر پوشش برنامه‌های حرم مطهر، برنامه‌های تولیدی دیگری نیز از بارگاه منور رضوی بر روی آنتن شبکه‌های ملی و بین‌المللی خواهد رفت.

انتهای پیام
captcha