تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3990189
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 350 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد در ماه‌های محرم و صفر توزیع می‌شود.

تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در قالب طرح اطعام و احسان حسینی و بهره‌مندی از ظرفیت ماه‌های محرم و صفر در زمینه کمک به نیازمندان ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم با مشارکت خیران نیکوکار تهیه و بین خانواده‌های نیازمند در سراسر استان توزیع می‌شود.

قباد مبشری افزود: طرح اطعام و احسان حسینی در قالب توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی در روز‌های عزاداری امام حسین(ع) با همدلی و مشارکت نیکوکاران در استان برگزار می‌شود.

مبشری از ایجاد ۷۲ آشپزخانه در استان برای پخت و توزیع غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند خبر داد و اضافه کرد: از عید قربان تا عید غدیر و در دهه ولایت و امامت ۵۰۰ راس دام سبک خریداری و ذبح و گوشت آن‌ها بین نیازمندان در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

وی با بیان اینکه از عید غدیر تا عید قربان ۷۰ هزار پرس غذای گرم و هزار و ۶۰۰ بسته غذایی با کمک خیران جمع‌آوری و به خانواده‌های نیازمند اهدا شد، ادامه داد: ارزش ریالی این بسته‌های غذایی و گوشت‌های توزیع شده بین نیازمندان در استان ۳۶ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کمیته امداد این استان در ماه‌های محرم و صفر آماده دریافت و توزیع نذورات مردمی بین محرومان و نیازمندان جامعه است، گفت: هموطنان نیکوکار و عزاداران حسینی می‌توانند نذورات خود شامل غذای گرم، خشک و گوشت‌های قربانی یا نذورات نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، تحویل دهند، تا این نذورات اهدایی را بین محرومان و مستمندان جامعه توزیع کند.

مبشری افزود: همچنین درگاه‌های الکترونیک ازدجمله سایت emdad.ir، شماره‌گیری کد #۰۷۴*۱*۸۸۷۷* و یا شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۸۹۴۱ نزد بانک ملی استان، آماده دریافت نذورات و کمک‌های مردمی برای نیازمندان است.

انتهای پیام
captcha