ثبت‌نام پیامکی مادران خرم‌آبادی برای حضور در مراسم «شیرخوارگان حسینی»
کد خبر: 3990007
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

ثبت‌نام پیامکی مادران خرم‌آبادی برای حضور در مراسم «شیرخوارگان حسینی»

مسئول برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در خرم‌آباد گفت: بانوانی که تمایل به حضور طفلان شیرخواره خود در مراسم شیرخوارگان حسینی در شهر خرم‌‏آباد را دارند می‏‎توانند از طریق ارسال پیامک برای حضور در این مراسم ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام پیامکی مادران خرم‌آبادی برای حضور در مراسم شیرخوارگان حسینیمحمدحسین احمدی، مسئول برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به نام‌گذاری اولین جمعه از ماه محرم به نام حضرت علی‌اصغر(ع)، گفت: به‌مناست گرامیداشت یاد و خاطره کودک شیرخواره شهید دشت کربلا حضرت علی‎اصغر(ع) اولین جمعه از ماه محرم به نام ایشان نام‌گذاری شده است.

وی افزود: امسال به‎دلیل شرایط ویژه و شیوع ویروس کرونا و به‎منظور حفظ سلامت عزاداران مراسم شیرخوارگان حسینی در شهرستان خرم‌آباد با شرایط ویژه و به‎صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

احمدی اظهار کرد: بانوان و مادرانی که تمایل به حضور به همراه طفلان شیرخواره خود در مراسم شیرخوارگان حسینی در شهر خرم‌‏آباد را دارند می‏‎توانند تا شامگاه پنجشنبه، 21 مردادماه ذکر مبارک یاحسین(ع) را به شماره تلفن‌های 09386139947 و 09030822025 پیامک کنند.

انتهای پیام
captcha