فضای باز بقاع متبرکه استان مرکزی میزبان هیأت‌های مذهبی
کد خبر: 3989854
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱

فضای باز بقاع متبرکه استان مرکزی میزبان هیأت‌های مذهبی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: فضای باز اماکن متبرکه در ایام محرم در اختیار هیأت‌های مذهبی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل این اداره، اظهار کرد: براساس ابلاغیه سازمان اوقاف و امور خیریه برای اجرای شیوه‌نامه برگزاری عزاداری محرم کمک به هیئت‌های مذهبی، فضای باز و محیط بیرونی امامزادگان و بقاع متبرکه در اختیار هیأت‌ها قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: سال‌های گذشته نیز همکاری و همراهی سازمان اوقاف با هیئت‌های مذهبی به‌طور گسترده دنبال می‌شد، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت الزامات شیوه‌نامه ستاد ملی کرونا همکاری بیشتری با هیأت‌های مذهبی در جهت برپایی جلسات عزاداری خواهیم داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: برگزاری هر چه باشکوه‌تر محرم همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی یک اصل است که با توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا و سازمان اوقاف، در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) فضای باز و امکانات تمامی بقاع متبرکه استان در اختیار هیأت‌های مذهبی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha