نماز جمعه چهارم تیر در 95 درصد شهرهای بوشهر اقامه نمی‌شود
کد خبر: 3979853
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر:

نماز جمعه چهارم تیر در 95 درصد شهرهای بوشهر اقامه نمی‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا نماز جمعه فردا 4 تیر ماه در 95 درصد شهرهای استان بوشهر اقامه نمی‌شود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری؛ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه، با اشاره به وضعیت کرونایی استان بوشهر گفت: از 10 شهرستان استان بوشهر بر اساس اعلام وزارت بهداشت، 5 شهرستان دشتی، دشتستان، کنگان، عسلویه و تنگستان قرمز، 4 شهرستان بوشهر، گناوه، جم و بندر دیر در وضعیت نارنجی و یک شهرستان دیلم در شرایط زرد قرار دارد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با اشاره به لزوم رعایت شیوه نامه بهداشتی صادره از سوی ستاد مبارزه با کرونا استان خاطر نشان کرد: کارشناسان درمانی و بهداشتی تنها راه مصون ماندن از ابتلا به کرونا را رعایت شیوه‌نامه بهداشتی اعلام کرده‌اند و از آنجا که یکی از صفات مومن توجه به موارد بهداشتی و جلوگیری از ابتلا به بیماری و سلامتی مردم است که در این راستا باید همگان دستورات بهداشتی برای مقابله با کرونا را رعایت کنند.

بهمیاری با اشاره به وضعیت نارنجی و قرمز 24 شهرستان بوشهر خاطر نشان کرد: به سبب وضعیت نامساعد کرونایی بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا نماز جمعه فردا 4 تیر ماه در 95 درصد شهرهای استان بوشهر اقامه نمی‌شود.

بهمیاری از برگزاری نماز جمعه تنها در دو شهرستان زرد بوشهر خبر داد و افزود: نماز جمعه فردا تنها در دو شهر دیلم و امام حسن (ع) با توجه به وضعیت زرد آنها به امامت ائمه جمعه برگزار می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر باتأکید بر رعایت پروتکل بهداشتی و پرهیز از دورهمی و تجمعات افزود: امید می‌رود با کاهشی شدن مبتلایان به کرونا و تغییر رنگ‌بندی، از هفته‌های آینده شاهد برگزاری نماز جمعه در شهرهای مختلف استان باشیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha