استقرار بیمه قرآنیان منوط به ثبت‌نام در سامانه حمد
کد خبر: 3979817
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

استقرار بیمه قرآنیان منوط به ثبت‌نام در سامانه حمد

مسئول امور قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از استقرار بیمه قرآنیان منوط به ثبت‌نام در سامانه حمد خبر داد و گفت: این سامانه به منظور ساماندهی، توسعه و گسترش چتربیمه فعالان قرآنی راه‌اندازی شده است.

کامل گلباغی، مسئول امور قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان اظهار کرد: سامانه حمد به منظور ساماندهی، توسعه و گسترش چتر بیمه فعالان قرآنی راه‌اندازی شده است.

وی با تأکید بر ثبت‌نام تمام فعالان قرآنی کردستان در سامانه حمد افزود: استقرار بیمه قرآنیان منوط به ثبت‌نام در سامانه حمد خواهد بود و در غیر این صورت بیمه آنها لغو خواهد شد.

مسئول امور قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: کلیه بیمه‌شدگان تحت پوشش مئسسات قرآنی استان کردستان باید نسبت به عضویت خود در سامانه حمد اقدام کنند.

وی ادامه داد: مربیان، فعالان، کارکنان، هیأت مدیره، اساتید و اعضای مؤسسات قرآنی باید در سامانه حمد ساماندهی شوند تا با شرایط جدید تطبیق یابند تا بیمه آن‌ها استمرار یابد.

گلباغی افزود: مؤسسات قرآنی تا پایان تیرماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام خود در سامانه حمد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 74 نفر از فعالان قرآنی استان کردستان بیمه شده‌اند، اظهار کرد: تعدادی از فعالان قرآنی استان کردستان که به عضویت صندوق هنر درآمده‌اند، از طریق صندوق اعتباری هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیمه شده‌اند.

مسئول امور قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالان قرانی و اعطای کمک به بیمه‌شدگان قرآنی افزود: هر فرد بیمه شده قرآنی تاکنون 4.5 میلیون تومان کمک شده است.

وی در پایان یادآور شد: هزار و 600 نفر از فعالان قرآنی استان کردستان مشمول حمایت بیمه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده‌اند.

انتهای پیام
captcha