آحاد ملت در اجرای عدالت حامی مجری قانون باشند
کد خبر: 3979768
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
علم‌الهدی در جشن حماسه حضور مازندرانی‌ها؛

آحاد ملت در اجرای عدالت حامی مجری قانون باشند

مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کشور، شامگاه چهارشنبه دوم تیرماه در جشن حماسه حضور در ساری، اظهار کرد: آحاد ملت به هر شیوه که می‌توانند، برای اجرای عدالت به رئیس جمهور منتخب کمک کنند.

ملت در اجرای عدالت حامی مجری قانون باشندبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام سید موسی علم‌الهدی مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کشور، شامگاه چهارشنبه دوم تیرماه در جشن دهه کرامت و حماسه حضور مردم در انتخابات اخیر که در پارک ولایت ساری برگزار شد، گفت: رسول خدا(ص) فرمودند: «ستدفن بضعة منی بخراسان ما زار‌ها مکروب الا نفس الله کربته ولا مذنب الا غفرالله ذنوبه» ؛ پاره تن من در خراسان دفن خواهد شد، هیچ گرفتار و گنه‏کاری او را زیارت نکند جز این که خداوند گرفتاری او را برطرف سازد و گناهانش را ببخشاید.

وی با بیان اینکه در جشن حماسه حضور متعلق به همه شیعیان است، افزود: همه مسلمانان از این اتفاق خوشحال هستند و مشارکت قریب به 50 درصد مردم به دنیا نشان داد مقام معظم رهبری خیلی افراد پای کار دارد.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه بزرگترین تحلیل‌‌گران دنیا مشارکت را ۲۰ درصد تا ۳۰ درصد پیش‌بینی کرده بودند، تصریح کرد: مردم ایران با حضور خود اعلام کردند هر چند از وضعیت اقتصادی موجود ناراضی هستند، ولی هیچگاه در حمایت از نظام و ارزش‌های اسلامی که خون‌ها به پایش ریختند، عرصه تعیین سرنوشت کشور را خالی نخواهند گذاشت.

وی یکی از برنامه‌های حجت‌الاسلام رئیسی را آزادسازی ساحل مازندران تا مسافت 60 متر اعلام و افزود: به زودی همه دستگاه‌ها و شرکت‌‌ها باید تا فاصله 60 متر عقب نشینی کرده و ساحل دریا را برای همه ایرانیان آزاد کنند.

این مسئول تاکید کرد: عدالت‌خواهی از موضوعات مورد خواست همه ملت است و زمانی به بار می‌نشیند که همه ملت حامی مجری قانون باشند و به هر شیوه که می‌توانند، برای اجرای عدالت به رئیس جمهور منتخب کمک کنند.

به گزارش ایکنا در ابتدای این مراسم، صمدایی، قائم مقام ستاد مرکزی مردمی مازندران حضور مردم ایران به ویژه این استان علوی را تحسین برانگیز خواند و اظهار کرد: این مشارکت 50 درصدی مردم تودهنی به همه بدخواهان نظام، مزدوران خارجی و داخلی بود و مردم نشان دادند که می‌خواهند خودشان کشورشان را اداره کنند و مطیع امر ولی فقیه‌شان هستند.

وی خواستار توجه ویژه رئیس جمهور منتخب، به تحقق شعار جهش تولید شد و افزود: امروز نظام بانکی ربوی است و باید خود را به مقررات بانکداری اسلامی نزدیک کند.

کاهش شکاف طبقاتی؛ مطالبه ستاد مردمی مازندران

صمدایی مبارزه با فساد و مفسدین اقتصادی، سرعت بخشی به رونق و ثبات اقتصادی، کاهش شکاف طبقاتی، مبارزه با گران‌فروشی و  بازگشت رونق به سفره‌های مردم را از مطالبات ستاد مردمی رئیس جمهور  منتخب عنوان کرد.

قائم مقام ستاد مرکزی مردمی مازندران ضمن تشکر از سید محسن حسینیان رئیس ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در مازندران و همت آحاد مازندان، تاکید کرد: یکی دیگر از مهمترین مطالبه این ستاد از رئیس جمهور منتخب، به‌کارگیری جوانان متعهد و متخصص و انقلابی است، جوانانی که ضمن داشتن تخصص لازم، انقلابی و با تقوا بوده و با تمام مشکلات کشور، پای‌کار هستند.

در ادامه این مراسم که با اجرای موسیقی بومی از سوی گروه برادران محمدی و نیز اجرای حماسی حسن محمودزاده همراه بود از چند تن از فعالان ستاد مردمی با حضور حسینیان رئیس ستاد استان و حجت‌الاسلام علم‌الهدی مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کشور با ارائه لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام
captcha