رمضان؛ فرصتی برای ارتقای شاخص صداقت و سلامت اجتماعی
کد خبر: 3964275
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

رمضان؛ فرصتی برای ارتقای شاخص صداقت و سلامت اجتماعی

فرمانده نیروی انتظامی فارس ضمن تبریك فرا رسیدن حلول ماه مبارك رمضان، گفت: ماه رمضان بستری را فراهم می‌كند تا شاخص‌های راستگویی، صداقت و سلامت اجتماعی افزایش یابد كه نتیجه آن پویایی جامعه، تقویت اعتماد اجتماعی در میان اعضای خانواده و دیگر نهادهای اجتماعی و كاهش آسیب‌ها و انحراف‌هاست.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 24 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریك فرا رسیدن حلول ماه مبارك رمضان گفت: ماه مبارك رمضان یك فرصت استثنایی برای راز و نیاز با خدا و درخواست از درگاه خداوند است، ماهی که قرآن در آن نازل شده است.

وی افزود: ماه رمضان بستری را فراهم می‌كند تا شاخص‌های راستگویی، صداقت و سلامت اجتماعی افزایش یابد كه نتیجه آن پویایی جامعه، تقویت اعتماد اجتماعی در میان اعضای خانواده و دیگر نهادهای اجتماعی و كاهش آسیب‌ها و انحراف‌هاست.

حبیبی بیان كرد: روزه عبادتی است كه در ره پویی بشر به سوی كمال و تعالی نقش بسزایی دارد و برای رستگاری انسان و رهایی او از قید تن و توجه او به افق‌های سبز واجب شده است.

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: انسان خو گرفته با روزمرگی در یك اردوی معنوی یك ماهه، رهایی از بند تن و زنگارزدایی از دل را با هم تجربه و غلبه بر خواهش‌های دل را تمرین می‌كند و لذت آسمانی شدن را می‌چشد.

انتهای پیام
captcha