ابقای مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی گیلان
کد خبر: 3956583
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴

ابقای مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی گیلان

همزمان با نخستین جلسه هیئت مدیره جدید اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان گیلان، «امیرحجت مرادی» مدیرعامل فعلی اتحادیه در سمت خود ابقا شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، نخستین جلسه هیئت مدیره منتخب اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان گیلان امروز، نهم اسفند با حضور همه اعضای هیئت مدیره برگزار شد، در این جلسه پس از بحث و بررسی اعضا به اتفاق آرا «امیرحجت مرادی» مدیرعامل فعلی اتحادیه را در سمت خود ابقا کردند.

همچنین محمدرضا طالبی به عنوان رئیس هیئت مدیره، فاطمه نظیفی به عنوان نائب رئیس و محدثه بلوکی اصلی به عنوان منشی هیئت مدیره انتخاب شدند. جلسات هیئت مدیره اتحادیه طبق اساسنامه هر ماه برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود؛ نشست مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان و همچنین انتخابات هیئت مدیره اتحادیه استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پنجم اسفندماه جاری با حضور ۳۲ مؤسسه قرآنی در رشت برگزار شد؛ بر اساس آرای مأخوذه از مجموع ۳۲ رأی ماخوذه به ترتیب امیرحجت مرادی با ۳۲ رأی، محمدرضا طالبی با ۲۶ رأی، فاطمه نظیفی با ۲۲ رأی، محدثه بلوکی با ۱۹ رأی و زهرا رضایی با ۱۶ رأی به عنوان اعضای هیئت مدیره اتحادیه گیلان برای یک دوره سه ساله انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha