اجرای پویش «مسجد؛ کانون مهر علوی» در مساجد گیلان
کد خبر: 3956113
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

اجرای پویش «مسجد؛ کانون مهر علوی» در مساجد گیلان

مدیر ستاد کانون های مساجد گیلان گفت: اعضای کانون های مساجد استان با شرکت در پويش «مسجد؛ کانون مهر علوی» در کمک‌رسانی به مردم مناطق زلزله زده سی سخت بشتابند.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی رضوانی نژاد، مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان امروز، ششم اسفند در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای پویش «مسجد؛ کانون مهر علوی»، گفت: یکی از مهمترین مراکزی که در بحران‌ها و حوادث غیر مترقبه همیشه پای کار بوده و به ساماندهی نیروها و جمع‎‌آوری کمک‌های مردمی می پردازد، مسجد است.

وی با اشاره به اینکه مساجد استان گیلان با کمک خیرین در شرایط سخت کرونایی پناهگاه و حامی اقشار مستضعف و نیازمند جامعه بودند و اکنون نیز در پویش «مسجد؛ کانون مهر علوی» مشارکت خواهند کرد، گفت: این پویش به منظور کمک به مناطق زلزله زده سی سخت و همزمان با ولادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) شکل گرفته و مساجد با جمع‌آوری مساعدت‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست به کمک زلزله زدگان سی سخت و روستاهای اطراف آن خواهند شتافت.

مدیر ستاد کانون های مساجد گیلان تصریح کرد: با توجه به شرایطی که شیوع ویروس کرونا و سردی هوا به وجود آورده، مردم مناطق زلزله زده در وضعیت سختی قرار دارند و باید به کمک آنان بشتابیم.

رضوانی نژاد، نیازمندی‌های فوری را شامل اقلام گرمایشی، چراغ خوراک پزی، بخاری نفتی و گازوئیلی و همچنین پتو و مواد غذایی به صورت کنسرو، آب معدنی و اقلام بهداشتی دانست و متذکر شد: اقلام اهدایی با هماهنگی جمعیت هلال احمر به مناطق زلزله زده ارسال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اصحاب مسجد و اهالی مومن و ولایتمدار و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان می توانند هدایای نقدی خود را به شماره حساب ۵٢٢٣۵٢٢٣١٩ و شماره کارت ۶١٠۴٣٣٧۴٢٨۵٠٨٠٣٨ به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند.

انتهای پیام
captcha