رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب انقلابی در همدان
کد خبر: 3951792
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
هم‌زمان با ایام دهه فجر؛

رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب انقلابی در همدان

شهردار همدان از رونمائی ۱۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس و انقلاب در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب انقلابی در همدانعباس صوفی، شهردار همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: ۱۰ عنوان کتاب با موضوع انقلاب در زمینه‌های شعر، تاریخ و داستان کوتاهی از دفاع مقدس و انقلاب نگاشته شده که در ایام دهه فجر رونمایی خواهد شد.

وی برگزاری برنامه «عصر شعر و خاطره» را از دیگر برنامه‌های شهرداری عنوان کرد و گفت: نشست‌های تخصصی ادبی و محافل ادبی با موضوع انقلاب اسلامی در مراکز فرهنگی شهرداری برگزار می‌شود.

صوفی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های عکس انقلاب در پیاده راه‌های شهر همدان، گفت: خاطره گویی انقلاب نیز با حضور شخصیت‌های انقلابی استان پخش و در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

شهردار همدان از برگزاری نهمین جشنواره «مدرسه انقلاب» در همدان خبر داد و گفت: این جشنواره با رویکرد تقویت روحیه انقلابی و انگیزه دانش آموزان نسبت به پیگیری آرمان‌های ملی، جهانی و تمدن انقلاب اسلامی در حوزه‌های رادیو مدرسه انقلاب، تماشاخانه مدرسه انقلاب، نشریه مدرسه انقلاب، اپلیکیشن مدرسه انقلاب و ایده و ابتکارات در روایات انقلاب با مشارکت انجمن اسلامی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

صوفی همچنین از برگزاری مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر توسط باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خبر داد و گفت: این مسابقات در دو بخش ویژه پرسنل و عموم شهروندان برگزار می‌شود.

شهردار همدان از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی پرواز ۴۷۳۱ ویژه نوجوانان خبر داد و گفت: این مسابقه از طریق درگاه اپلیکیشن شاد در ۱۲۰ درگاه و با مشارکت کتابخانه عمومی، فرهنگسرای ولایت و فرهنگسرای پرواز و انجمن اسلامی دانش آموزان برگزار می‌شود.

صوفی همچنین به اجرای نمایش‌های خیابانی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: شهرداری همدان از طریق انجام تبلیغات محیطی، تزئین خودرو، سیستم صوت و اجرای گروه هنری در برگزاری کاروان مردمی انقلاب فاطمی به مدت ۱۰ روز مشارکت می‌کند.

وی از رایگان نمودن ناوگان حمل‌ونقل عمومی در ۱۲ بهمن‌ماه خبر داد و گفت: تزیین اتوبوس‌های درون‌شهری با پرچم ایران بنر و پوستر نیز در دستور کار خواهد بود.

صوفی از رژه خودرویی ۱۵ دستگاه اتوبوس با حضور مدیران مسئولین شهرداری و خانواده‌های شهدا خبر داد و گفت: این رژه خودرویی از گلزار شهدا آغاز و تا پارک مردم ادامه دارد.

وی در پایان با بیان اینکه بیش از ۲۷ عنوان برنامه توسط شهرداری همدان در ایام‌الله دهه فجر خواهد شد افزود: در ایام‌الله دهه فجر چاپ ۴ هزار پوستر با مضامین انقلاب اسلامی نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha