سوگواری فاطمی 11 موكب اربعینی در فارس
کد خبر: 3948148
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸

سوگواری فاطمی 11 موكب اربعینی در فارس

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از برپایی 11 موكب اربعینی همزمان با ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در سطح استان خبر داد.

اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: برخی از موكب‌های اربعینی فارس برای بزرگداشت یاد بانوی دو عالم، اقدام به برپایی موكب در نقاط مختلف استان كرده‌اند.

وی از برپایی 11 موكب اربعینی همزمان با ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در سطح استان خبر داد و افزود: از این تعداد، 4 موكب در شیراز و مابقی در شهرستان‌های استان برپا شده‌اند.

قاسمی با یادآوری اینكه بحث موكب با هیئت تفاوت دارد، گفت: در این موكب‌ها، خدماتی نظیر طبخ غذا و توزیع آن میان خانواده‌‌های آسیب‌دیده، ایتام و مستمندان و توزیع نان صلواتی، برپایی نمایشگاه فاطمیه و غیره ارائه می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با بیان اینكه یكی از موكب‌های اربعینی در محوطه اطراف حرم شاهچراغ(ع) نیز اقدام به برپایی درمانگاه كرده است، گفت: این موكب‌ها از دو روز پیش آغاز به فعالیت كرده‌اند و تا فردا شب خدمت‌رسانی خواهند كرد.

وی در پایان گفت: همچنین امشب مراسم روضه‌خوانی شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس و با مداحی محمد امیری از ساعت 19:30 در بستر فضای مجازی به آدرس Aparat.com/Atabatfars/live برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha