تغییر تاكتیك‌های دشمن بعد از جنگ / ولایت‌مداری؛ تنها راه دستیابی به سعادت از منظر شهدا
کد خبر: 3948146
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰

تغییر تاكتیك‌های دشمن بعد از جنگ / ولایت‌مداری؛ تنها راه دستیابی به سعادت از منظر شهدا

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با یادآوری اینكه 32 سال از پایان جنگ می‌گذرد، اما حتی 32 دقیقه از دشمنی دشمن كم نشده است، گفت: از همان لحظات دوران دفاع مقدس، دشمن، دشمنی خود را به نحو دیگری نسبت به ما انجام داده است.

به گزارش ایكنا از فارس، سرتیپ ستاد امیرنوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز، 27 دی‌ماه در مراسم تشییع پیكر یك شهید گمنام در مركز پشتیبانی منطقه 2 ارتش در شیراز تأكید كرد: تمام شئونات اساسی، اجتماعی، خدماتی و امنیتی كشورمان مرهون خون شهداست.

وی با بیان اینكه دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دست از دشمنی برنداشتند و هر روز با یك توطئه درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: اگر امروز ما امنیت داریم و در کشور با همه‌ این دشمنی‌های دشمن، مردم ما آزادانه زندگی می‌کنند، به برکت ایثارگری‌ها و جان‌‌فشانی‌های خون شهداست.

نعمتی با اشاره به فرازهایی از وصیت‌نامه شهدا گفت: شهدا با وصیت و سخنان خود پیروی از ولایت فقیه را به همگی ما گوشزد کردند و آنان تنها راه سعادت و پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران را در پیروی کردن از ولایت فقیه محقق می‌دانند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینكه 32 سال از پایان جنگ می‌گذرد، اما حتی 32 دقیقه از دشمنی دشمن كم نشده است، گفت: از همان لحظات دوران دفاع مقدس، دشمن، دشمنی خود را به نحو دیگری به ما انجام داده است.

وی جنگ نرم دشمنان را در این عرصه یادآور شد و گفت: امروز جنگ نرمی را که دشمن از سال‌های دوران دفاع مقدس طرح‌ریزی کرده تا  بعد از دوران دفاع مقدس نیز با همکاری همه‌ کسانی که با این دشمن استکباری همکاری می‌کنند، در حال اجراست.

نعمتی اعمال سخت‌ترین تحریم‌ها و جنایت وحشیانه دشمنان در به شهادت رساندن شهید سلیمانی را مصداق دیگری از این مطلب برشمرد و گفت: به هر حال دشمنی دشمن در این 32 سال به‌هیچ عنوان کم نشده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: اگر ایران در واقع استقلال دارد و حاکمیت نظام ما در جهان همچنان با قدرت ادامه دارد، برای این است كه کسانی بودند که در این مملکت، ادامه‌دهنده راه شهدا بودند.

انتهای پیام
captcha