شهادت حضرت زهرا(س)؛ آموزه‌ای متعالی در ولایتمداری
کد خبر: 3948131
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳

شهادت حضرت زهرا(س)؛ آموزه‌ای متعالی در ولایتمداری

رئیس پلیس فارس ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) فقط یک واقعه تاریخی نیست، بلکه آموزه‌ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) است.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 27 دی‌ در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در قرآن کریم معنا و مفهوم سوره مبارکه کوثر و از مصادیق بارز و درخشان آیه مبارکه تطهیر است.

وی با بیان اینكه این بانوی بزرگوار در دوران کوتاه زندگی خود، منشأ برکات بسیاری برای اسلام و مسلمانان شد، افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) معیار فضایل و اسوه عصمت بودند. شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تنها واقعه تاریخی نیست، بلکه آموزه‌ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) است.

حبیبی برخی از درس‌هایی كه از زندگی حضرت زهرا(س) را می‌توان آموخت یادآور شد و گفت: پیروی و اطاعت از ولی خدا درس مهمی است كه آن حضرت به جهانیان دادند تا انسان راه سعادت و نجات را در پیش گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح «صاعقه» با هدف ارتقای امنیت اجتماعی در شیراز خبر داد و گفت: اولین مرحله این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و عملیاتی فرماندهی انتظامی استان فارس در شهر شیراز و به‌ مدت یک هفته اجرا شد.

حبیبی با اشاره به انهدام 4 باند سارقان درون خودرو، 2 باند سارقان موبایل قاپ و گردنبند قاپ و 2 باند سارقان کیف قاپ، افزود: در این خصوص 70 دستگاه تلفن همراه مسروقه، 40 دستگاه ضبط خودرو، 10 دستگاه دوچرخه سرقتی، 4 دستگاه موتورسیکلت و 3 دستگاه خودرو مسروقه، 4 رشته گردنبند طلای مسروقه و 20 عدد کیف زنانه مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس فارس به دستگیری 17 اراذل و اوباش در نتیجه اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: در این راستا 62 قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی ادامه داد: در این راستا 120 متهم شامل سارق، خرده فروش مواد مخدر و متهمان تحت تعقیب شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گفته حبیبی در این طرح 275 کیلوگرم انواع مواد مخدر و همچنین تعداد زیادی وسایل استعمال مواد مخدر از خرده فروشان مواد مخدر و در بازرسی از محله های آلوده سطح شهر شیراز کشف شد.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری مردم با خادمان خود در نیروی انتظامی استان فارس در اجرای طرح‌های انتظامی، تصریح کرد: اجرای طرح‌های انتظامی مطالبه عموم مردم است و هدف اصلی نیروی انتظامی در این راستا حفظ و ارتقای نظم، امنیت و آرامش مردم است.

رئیس پلیس فارس با تأکید بر استمرار اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان گفت: کسانی که به دنبال ایجاد ناامنی در سطح جامعه هستند، بدانند که با برخورد قاطع و قانونی مأموران انتظامی استان فارس روبه‌رو خواهند شد.

انتهای پیام
captcha