مرکز نظرسنجی تلفنی در ایسپای گیلان راه‌اندازی شد
کد خبر: 3945443
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶

مرکز نظرسنجی تلفنی در ایسپای گیلان راه‌اندازی شد

سایت تلفنی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه گیلان امروز 14 دی‌ماه با حضور فریبرز جمال‌زاد، رئیس سازمان جهاددانشگاهی گیلان در معاونت فرهنگی این نهاد به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، فریبرز جمال‌زادفلاح، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان امروز، 14 دی‌ماه همزمان با پانزدهمین سالروز درگذشت سعید کاظمی آشتیانی، جهادگر برجسته جهاددانشگاهی در آیین افتتاح رسمی سایت تلفنی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه گیلان، اظهار کرد: امروزه نظرسنجی و تحقیقات افکار عمومی به ‌عنوان ابزار و شیوه‌هایی شناخته می‌شود که نبض جامعه و تغییر و تحولات افکار عمومی را منعکس می‌کند که می‌توان آن را مانند ابزاری تأثیرگذار در جهت بازخورد عمومی، انعکاس تمام‌نمای نظر مردم و نیز فرآیند سیاست‌گذاری عمومی و اجتماعی در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه انجام نظرسنجی ابزاری کارآمد برای اخذ تصمیمات است، افزود: همواره نظرسنجی و پژوهش یک رکن مهم در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه ریزی محسوب می‌شود.

جمالزاد گفت: با توجه به توانایی‌های حرفه‌ای که در مجموعه معاونت فرهنگی و ایسپای استان وجود دارد، باید از این پتانسیل در راستای اجرای طرح‌های پژوهشی و نظرسنجی ملی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با رعایت اصول افکارسنجی مانند اصل شفافیت و صداقت که بسیار مهم است، می‌توان داده‌ها و اطلاعات صحیح را به کشور منعکس کرد و از این طریق زمینه اخذ تصمیمات صحیح منطبق با پژوهش را فراهم کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی گیلان ادامه داد: ایسپای گیلان می‌تواند در کنار ارائه ایده‌های موثر، پروژه‌های نظرسنجی مشترکی را با سایر مراکز دانشگاهی استان اجرا کند و از این طریق تعاملات خود را با پژوهشگران برتر دیگر دانشگاه‌ها افزایش دهد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی باید در کنار ماهیت پژوهشی و آموزشی خود  فعالیت‌های فرهنگی در خور نیز توجه داشته باشد، خاطرنشان کرد: با افتتاح سایت نظرسنجی تلفنی ایسپا در گیلان، طرح‌های افکارسنجی با سرعت عمل و دقت بیشتر انجام می‌گیرد.

به گزارش ایکنا؛ سایت نظرسنجی تلفنی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه گیلان، امروز ۱۴دی‌ماه همزمان با پانزدهمین سالروز آسمانی شدن جهادگر دانشمند سعید کاظمی آشتیانی، بنیان‌گذار پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی افتتاح شد. سعید کاظمی آشتیانی، با جهد و جهاد علمی خود و با کمترین امکانات و بیشترین محدودیت‌ها، با علم به اینکه میراث‌دار تمدنی دانش‌محور و خردگرا است قدم در مسیری گذاشت که نام جهاددانشگاهی و ایران اسلامی را با علم و دانش در سراسر جهان پیوند زده است. این مدیر دانشمند، الگویی برای مدیریت جهادی بود که از ویژگی‌های منحصر به فرد او توجه به امر کاربردی کردن دانش و فناوری بود.

انتهای پیام
captcha