نیاز فرزندان ایتام و محسنین گیلان به 51 هزار حامی جدید
کد خبر: 3937853
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

نیاز فرزندان ایتام و محسنین گیلان به 51 هزار حامی جدید

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از اجرای پویش «ایران مهربان» با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین خبرداد و گفت: برای افزایش سرانه فرزندان ایتام و محسنین باید 51 هزار حامی جدید در سطح استان جذب شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان، امروز 8 آذر ماه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اجرای پویش «ایران مهربان»، اظهار کرد: هدف از اجرای این پویش بهبود وضعیت معیشتی و مرتفع کردن نیازمندی‌ها و مشکلات خانواده‌های ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد با جذب حامیان جدید است.

وی افزود: تعداد 8 هزار و  385 فرزند شامل ایتام و محسنین در استان تحت حمایت کمیته امداد بوده و حدود 36 هزار حامی در کمک به این ایتام و فرزندان محسنین همراه کمیته امداد هستند.

اهرابی با بیان اینکه با اجرای پویش «ایران مهربان» امیدواریم تا بهار ۱۴۰۰ هیچ یتیمی بدون حامی نباشد، گفت: برای افزایش سرانه فرزندان ایتام و محسنین باید 51 هزار حامی جدید در سطح استان جذب شود.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان، تصریح کرد: اجرای طرح «هر کارمند یک حامی» در دستگاه‌های اداری، صنایع و صنوف استان در تحقق این هدف نقش مؤثری داشته است.

وی با اشاره به اینکه برای مشارکت در پویش ایران مهربان هر فرد می‌تواند با پرداخت حداقل 10 هزار تومان ماهیانه در این پویش مشارکت کند، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir  برای انتخاب فرزند معنوی خود اقدام کنند.

اهرابی ادامه داد: پس از ثبت‌نام در این سامانه، شماره کارت ۱۶ رقمی به منظور واریز وجه مورد نظر در اختیار فرد قرار می‌گیرد که به محض واریز حمایت نقدی، مبلغ مستقیم و بدون واسطه به‌حساب فرزند مشمول طرح منتقل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان بیان کرد: افراد می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی 30003333 یا تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷ (سامانه ارتباط مردمی) و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سطح استان در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی خود در این امر خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha