مشارکت 5 میلیاردی مردم گیلان در شور عاطفه‌ها
کد خبر: 3928424
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

مشارکت 5 میلیاردی مردم گیلان در شور عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) گیلان گفت: براساس آخرین آمار امسال، گیلانیان در شور عاطفه‌ها حدود ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب مساعدت‌های نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان نیازمند کمک کرده‌اند.

به گزارش ایکنا از گیلان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شور عاطفه‌ها از شهریور ماه آغاز و همچنان با مهرورزی خیرین و هم استانی‌های عزیز ادامه دارد و اظهار کرد: براساس آخرین آمار گیلانیان خیر در این رویداد ملی، حدود ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب مساعدت‌های نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

وی افزود: کمک‌های نقدی خیران نیک اندیش به اقلام آموزشی و تحصیلی تبدیل و به همراه کمک‌های غیرنقدی در اسرع وقت بین دانش‌آموزان بی بضاعت توزیع خواهد شد؛ خیران در شور عاطفه‌های سال گذشته، ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان ضمن تقدیر از مشارکت همیشگی مردم در امور خیریه و نیکوکاری، گفت: مردم خیر گیلان می‌توانند با ارسال کد دستوری #۱۴*و یا ۰۱۳#*۸۸۷۷* در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha