طبخ و پخش 500 وعده اطعام تبرکی در شاهرود
کد خبر: 3925008
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه‌(س) انجام شد؛

طبخ و پخش 500 وعده اطعام تبرکی در شاهرود

پخت غذا و اطعام نیازمندان به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) از سوی مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود انجام شد.

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) و در ادامه اجرای طرح مواسات و کمک‌های مؤمنانه در قالب طرح «باران همدلی»، تعداد 500 پرس غذای تبرکی در سطح شهرستان توزیع شد.

غذاهای گرم طبخ شده با رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی، بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد. طرح «باران همدلی» از اول فروردین‌ماه با کمک خیران آغاز شده و تا پایان شهریور‌ماه ادامه خواهد داشت.

مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین در طول شش ماه اول سال، تعداد سی و سه هزار پرس غذای گرم با مشارکت خیران تهیه و در میان نیازمندان این شهرستان توزیع کرده است.

همچنین این مرکز به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، جلسه قرآن، سخنرانی و نیز کارگاه آموزشی بصیرت‌افزایی را طی روزهای یکم و دوم مهر ماه از ساعت 19 تا21 برگزار می‌کند.

برگزاری کارگاه روایت‌گری، برپایی ایستگاه فرهنگی و صلواتی، نمایشگاه فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا، شرکت در مراسمات هفته دفاع مقدس، اکران فیلم‌های مربوط به دفاع مقدس، برگزاری مسابقه فرهنگی در این زمینه، برگزاری مسابقات ورزشی فضای مجازی، اهدای بسته‌های فرهنگی و توزیع بسته‌های غذایی و مواد بهداشتی در قالب طرح باران همدلی از جمله برنامه‌های این مرکز است.

انتهای پیام
captcha