تجلیل از ۶۱ مقام‌آور قرآنی نداجا در شمال کشور
کد خبر: 3924375
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

تجلیل از ۶۱ مقام‌آور قرآنی نداجا در شمال کشور

اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و دانشجویان نداجا و بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان شاغل و خانواده‌های مناطق شمالی نیروی دریایی ارتش در رشت برگزار و از 61 مقام‌آور قرآنی نداجا در شمال کشور تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام محمد مظفری‌نژاد، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی، امروز، 31 شهریور ماه در آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و دانشجویان نداجا و بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان شاغل و خانواده‌های مناطق شمالی نیروی دریایی ارتش در رشت ضمن گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس، به اهمیت ترویج مفاهیم قرآنی اشاره و اظهار کرد: در کنار تلاوت قرآن کریم باید به معانی ارزشمند قرآن توجه شود چراکه آیات قرآن گنجینه است و هرگاه این گنجینه را گشودیم سزاوار است که آیات آن را با حضور قلب تلاوت کنیم.

وی با اشاره به اینکه شنیدن قرآن مایه سعادت و تلاوت و عمل به آن مایه رستگاری است، افزود: یادگیری و قرائت، تدبر، عمل و حفظ قرآن از جمله مهم‌ترین وظایف ما در برابر قرآن است چراکه عمل به آن سعادت اخروی و دنیوی را به همراه دارد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا با اشاره به اهمیت تدبر در مفاهیم قرآنی یادآور شد: فعالان قرآنی نقش بسزایی در اشاعه فرهنگ قرآنی کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌های ارتش برعهده دارند.

گفتنی است؛ با توجه به شیوع بیماری کرونا این دوره از مسابقات به صورت منطقه‌ای در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و اذان در مناطق نیروی دریایی برگزار شد و فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت مقام ممتاز تیمی این دوره از مسابقات را کسب کرد؛ همچنین 61 نفر از مقام آوران قرآنی نداجا در شمال کشور با اهدای لوح و هدیه تقدیر شدند.

انتهای پیام
captcha