ساعت 24 امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)
کد خبر: 3924357
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

ساعت 24 امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)

ثبت‌نام چهاردهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)، امشب، 31 شهریورماه، پایان می‌یابد.

سمیه حاجعلی، مدیر دارالقرآن امام علی(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در چهاردهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)، ساعت 24 امشب، 31 شهریورماه، پایان می‌یابد و این زمان به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

وی ادامه داد: اما قاریان و مرتلان به شرط ثبت‌نام طی بازه زمانی مشخص (تا پایان امشب) می‌توانند فایل‌های تصویری خود را تا 10 مهرماه از طریق پایگاه اینترنتی دارالقرآن به نشانی https://dqimamali.com ارسال کنند.

حاجعلی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان رشته قرائت تحقیق و ترتیل، برای مرحله مقدماتی یک قرعه از بین قطعاتی که توسط کمیته فنی مسابقات اعلام شده است را انتخاب و پس از اجرا، فایل‌ خود را در سایت بارگذاری کنند.

مدیر دارالقرآن امام علی(ع) بیان کرد: متسابقان هنگام ضبط ویدئو، گوشی را در حالت افقی بگیرند و از متن‌های طولانی و تکرار آیات خودداری کنند. همچنین به منظور یکسان بودن شرایط، شرکت‌کنندگان بدون بهره‌گیری از سیستم صوتی، افکت‌های صوتی، ویرایش قطعه‌های تلاوت شده به ضبط و ارسال تلاوت، اقدام کنند. همچنین افرادی که تلاوت آنها در مرحله مقدماتی پذیرفته می‌شود و به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند، باید قرعه دیگری(که متعاقباً اعلام می‌شود) را انتخاب و ارسال کنند.

حاجعلی تصریح کرد: فایل‌های ارسالی بخش بانوان، توسط داوران ملی و بین‌المللی بانو و تلاوت بخش آقایان توسط قاریان و پیشکسوتان و داوران ملی و بین‌المللی آقا داوری خواهد شد.

وی درباره حجم فایل‌های ارسالی، بیان کرد: حداکثر حجم فایل‌های ارسالی باید 100 مگابایت باشد. البته فیلم آموزشی برای کم کردن حجم ویدئوها برای متسابقان در سایت بارگذاری شده است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی دارالقرآن امام علی(ع) به نشانی https://dqimamali.com یا صفحه این دارالقرآن در اینستاگرام به نشانی  imamalidarolquran@ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha