دفاع مقدس دسیسه استکبار جهانی برای شکست انقلاب اسلامی را خنثی کرد
کد خبر: 3923865
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

دفاع مقدس دسیسه استکبار جهانی برای شکست انقلاب اسلامی را خنثی کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان دفاع مقدس را عامل خنثی‌شدن دسیسه مشترک سران استکبار جهانی برای شکست انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهدا خون پاک خویش را در راه حراست از میهن اسلامی اهدا کردند و به جهانیان درس مقاومت و ایثارگری دادند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا، هشت سال دفاع مقدس ملت مبارز و انقلابی ایران اسلامی در برابر تهاجم رژیم تا بن دندان مسلح بعثی عراق و حامیان استکباری آن را یکی از به یادماندنی‌ترین صحنه‌های مقاومت و ایستادگی ملت آزاده ایران در جبهه مبارزه با استکبار جهانی دانست.

وی با بیان اینکه ایثارگری، از جان‌گذشتگی و رشادت‌های رزمندگان اسلام در راه نیل به آرمان انقلاب اسلامی و حفظ وجب به وجب خاک میهن در تاریخ معاصر جهان به ثبت رسیده است، افزود: حمایت‌های همه‌جانبه دلاورمردان و شیرزنان ایرانی این تاریخ پرافتخار را رقم زد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، دفاع مقدس را عامل خنثی شدن دسیسه مشترک سران استکبار جهانی برای شکست انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: در آغازین سال های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیر و جوان و مرد و زن به ندای الهی معمار کبیر انقلاب لبیک گفتند و برای حفظ انقلاب اسلامی در صحنه مبارزه با استکبار جهانی حاضر شدند و با آگاهی کامل و درک صحیح از شرایط حساس کشور در مسیر جهاد در راه خدا گام نهادند، جانانه مبارزه کردند و تا پای جان ایستادند و با کوتاه کردن دست دشمن متجاوز و حامیان استکباری آن، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به منصه ظهور رساندند.

حجت الاسلام اشجری، آموزه های نهضت عاشورا را الهام بخش شهدا و رزمندگان دانست و یادآور شد: رزمندگان غیور و جان بر کف میهن اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با سرمشق قرار دادن پیام عزت و آزادگی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در برابر تجاوز رژیم بعثی عراق و حمایت‌های همه‌جانبه استکبار جهانی جانانه ایستادند.

وی با بیان اینکه شهدا خون پاک خویش را در راه حراست از میهن اسلامی اهدا کردند و به جهانیان درس مقاومت و ایثارگری دادند، گفت: شهدا با فریاد حسینی «هیهات منا الذله» حماسه‌های بسیاری را در تاریخ معاصر جهان به ثبت رساندند تا ایران اسلامی را از گزند شرارت‌های دشمنان شیطان‌صفت به ویژه آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل حفظ کنند و حقانیت، مشروعیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، چهلمین سالگرد دفاع مقدس را فرصتی مغتنم برای یادآوری درس ایثار و از جان‌گذشتگی بهترین فرزندان ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: رزمندگان اسلام با نثار جان خویش به شجره طوبای انقلاب اسلامی جانی دوباره بخشیدند.

حجت الاسلام اشجری، شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس را بهترین الگو و اسوه برای جوانان دانست و گفت: نسل جوان باید با پیروی از رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری و پاسداری از میراث مادی و معنوی انقلاب اسلامی و شهدا، در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند و با ولایتمداری، وحدت و وفاق ملی، هوشیاری، آگاهی و بصیرت شکست استکبار جهانی را رقم زنند.

انتهای پیام
captcha