سازش بحرین با رژیم صهیونیستی، جنایت تاریخی علیه امت عربی و اسلامی است
کد خبر: 3922482
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
شیخ حسین الدیهی:

سازش بحرین با رژیم صهیونیستی، جنایت تاریخی علیه امت عربی و اسلامی است

روحانی مبرز بحرینی در تازه‌ترین اظهارات خود گفت:‌ عادی‌سازی روابط بین حکومت بحرین با رژیم صهیونیستی تأکیدی بر این است که این حکومت‌ها برای کشورها و ملت‌های ما خطرناک هستند زیرا علیه منافع کشورهای عربی و اسلامی برنامه‌های مخربی اجرا می‌کنند.

شیخ حسین الدیهی: سازش بحرین با رژیم صهیونیستی، جنایت تاریخی علیه امت عربی و اسلامی استبه گزارش ایکنا، شیخ حسین الدیهی جانشین شیخ علی سلمان، دبیرکل در بند جمعیت ملی ـ اسلامی الوفاق بحرین، در واکنش به اعلان عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود نوشت: شتاب حکومت‌های استبدادی برای سازش با رژیم صهیونیستی یک جنایت تاریخی بوده و نمایی از نقش و وظیفه‌ای است که از سوی محرک اساسی به آنها محول شده است.
 
وی افزود: فرزندان بحرین ابزاری برای انجام جنایتی همچون عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نخواهند بود. رژیم بحرین در واقع به تنهایی برای سازش تبلیغ می‌کند. مجلس نمایشی و رسانه‌های یک طرفه این رژیم شما را وسوسه نکنند، اگر سرکوب وحشیانه رژیم بحرین نبود اکنون شاهد برافراشتن پرچم فلسطین در همه میدان‌های بحرین بودیم.
 
جانشین دبیرکل جمعیت الوفاق تأکید کرد: رویدادهایی که اکنون اتفاق می‌افتد، نیازمند آن است که ملت‌های عربی و اسلامی درباره برنامه‌هایی که علیه آنها و منافعشان حال و آینده در حال اجرا است، آگاه و بیدار باشند. بازیچه قرار دادن عقل این ملت‌ها و کشاندن آن‌ها به جنگ‌های خیالی برای رسیدن به اهداف شیطانی همانگونه که در خصوص سازش با رژیم صهیونیستی اکنون اتفاق می‌افتد باید متوقف شود، اولویت ثابت ما حذف رژیم صهیونیستی است.
 
وی در ادامه گفت: کسانی که مسیر رویدادهای ده سال اخیر را پیگیری کرده‌اند، میزان بی‌پروایی و انگیزه‌ای بالا برای ارتکاب اشتباهات و ایجاد بحران‌های بیشتر در زمینه سیاسی، اقتصادی، امنیتی، نظامی، اجتماعی، اخلاقی و انسانی را به‌خوبی ملاحظه کرده‌اند که هدف آن فرسوده کردن همه نقاط قوت کشورهای ما و امت ما بوده است.
انتهای پیام
captcha