برگزاری مسابقه عکاسی و فیلم‌سازی «در قاب عاشورا»
کد خبر: 3919855
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

برگزاری مسابقه عکاسی و فیلم‌سازی «در قاب عاشورا»

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از برگزاری مسابقه عکاسی و فیلم سازی «در قاب عاشورا» خبر داد و گفت: نوجوانان علاقه‌مند و مربیان ۱۹ تا ۲۲ ساله تا پایان مهرماه فرصت شرکت در این مسابقه را دارند.

اسفندیار ضیایی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در گفت وگو با ایکنا، از انتشار فراخوان عکاسی و فیلم سازی «در قاب عاشورا» خبر داد و اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان این فراخوان را با هدف اشاعه فرهنگ عاشورایی منتشر کرد.

وی جلب نظر مخاطبان به موضوع‌های مرتبط با هیئت‌های عزاداری، مراسم مذهبی و همچنین پرورش استعدادهای هنری و تقویت زاویه دید ‌هنرمندانه آینده‌سازان ایران اسلامی را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه عکاسی و فیلم سازی دانست.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با بیان اینکه نماز ‌ظهر ‌عاشورا، آیین‌ها و نمادهای عاشورایی، مراسم تعزیه، روضه‌های خانگی و آیین‌های عزاداری ماه محرم محورهای موضوعی مسابقه «در قاب عاشورا» محسوب می شود، گفت: نوجوانان علاقه‌مند و همچنین، مربیان و اعضای ارشد (۱۹ تا ۲۲ سال) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان می‌توانند فیلم ها و عکس‌های خود را تا پایان مهرماه ۱۳۹۹ به نشانی رشت، میدان انتظام، کوچه نظام پزشکی، واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha