مراسم شیرخوارگان حسینی در آذربایجان‌غربی برگزار نمی‌شود
کد خبر: 3916392
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲

مراسم شیرخوارگان حسینی در آذربایجان‌غربی برگزار نمی‌شود

مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) آذربایجان‌غربی در اطلاعیه‌ای از لغو مراسم شیرخوارگان حسینی در این استان خبر داد.

مراسم شیرخوارگان حسینی در آذربایجان‌غربی برگزار نمی‌شودبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) آذربایجان‌غربی در اطلاعیه‌ای از لغو مراسم شیرخوارگان حسینی به دلیل شیوع کرونا و لزوم حفظ سلامتی شهروندان در این استان خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

لایوم کیومک یا اباعبدالله(ع)

باری دیگر عقربه‌های ساعت بر مدار جاذبه معناطیس حسینی متمایل شد و خبر از آمدن ماه عزا و ماتم سالار شهیدان رو بر عالمیان داد.

امسال در حالی به استقبال ماه محرم می‌رویم که دنیا درگیر ویروسی منحوس شده که تمام امت‌ها و ملت‌ها درگیر این بیماری شده‌اند.

براساس فرمایشات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امسال تابع تصمیمات متخصصین و مدافعین سلامت در جهت برگزاری تجمعات و برنامه‌های ماه محرم‌الحرام هستیم.

از آنجایی که تصمیم ستاد ملی کرونا بر ممنوعیت برگزاری تجمعات و بالاخص مراسم شیرخوارگان حسینی در ایران عزیز اسلامی به جهت توجه به سلامتی عزیزان است، به فرمان رهبر عزیزمان لبیک گفته و اعلام می‌داریم امسال در اولین جمعه ماه محرم در آذربایجان‌غربی مراسم شیرخوارگان حسینی برگزار نخواهد شد.

امیدواریم ان‌شاء‌الله بتوانیم ظل توجهات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) ماه محرمی سرشار از رزق اشک بر ماتم سالار شهیدان را داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha