اسامی برگزیدگان دوره ششم مسابقه «نفس‌های طلایی» اعلام شد
کد خبر: 3915458
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

اسامی برگزیدگان دوره ششم مسابقه «نفس‌های طلایی» اعلام شد

اسامی نفرات برگزیده ششمین دوره مسابقه «نفس‌های طلایی» که از سوی شبکه رادیویی قرآن برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش ایکنا، اسامی نفرات برگزیده دوره ششم مسابقه «نفس‌های طلایی» که از سوی گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن برگزار می‌شود، اعلام شد.

دوره ششم مسابقه نفس‌های طلایی در دو سبک عبدالباسط محمد عبدالصمد و راغب مصطفی غلوش برگزار شد. متقاضیان تا پایان تیرماه فرصت داشتند که تلاوت‌های خود را از طریق وب‌سایت شبکه رادیویی قرآن ارسال کنند.

در این مسابقه هر یک از قاریان و علاقه‌مندان می‌توانند یکی از دو تلاوت معرفی شده را انتخاب و به بهترین و نزدیک‌ترین شیوه به سبک آن قاری، اجرا و فایل صوتی خود را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن و کانال سروش ارسال کنند.

در پایان هر مسابقه نیز شش هدیه یک میلیون تومانی به شش نفر تعلق خواهد گرفت که از این تعداد یک هدیه به قید قرعه از میان تمامی شرکت‌کنندگان انتخاب خواهد شد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این مسابقه می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن به نشانی radioquran.ir مراجعه کنند.

رضا ابراهیمی و حسین ایزدی در سبک مرحوم عبدالباسط عبدالصمد؛ مصطفی قاسمی و جواد رفعتی در سبک مرحوم راغب مصطفی غلوش؛ علی رمضانی و علیرضا کمالیان، برندگان دوره شم مسابقه نفس‌های طلایی هستند.

همچنین، دوره هفتم مسابقه نفس‌هایی طلایی نیز هم‌اکنون در دو سبک استاد محمد صدیق منشاوی و استاد شحات محمد انور در حال برگزاری است.

یادآور می‌شود، مسابقه «نفس‌های طلایی» در قالب میان‌برنامه هر روز در فواصل برنامه‌های مختلف شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha