جهاددانشگاهی؛ از نقطه‌های امیدآفرین دانشگاه‌های سراسر ایران
کد خبر: 3915053
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

جهاددانشگاهی؛ از نقطه‌های امیدآفرین دانشگاه‌های سراسر ایران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: جهاددانشگاهی یکی از نقطه‌های امیدآفرین دانشگاه‌های سراسر ایران است. این نهاد بیش از ۴۰ سال سابقه دارد و مدیران و دانشجویان خلاقی آن را بنا نهادند.

جهاددانشگاهی؛ از نقطه‌های امیدآفرین دانشگاه‌های سراسر ایرانحمیدرضا موحدی‌زاده، نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی امید دانشگاه‌های سراسر ایران است، چرا که بیش از ۴۰ سال سابقه دارد و مدیران و دانشجویان خلاقی در کنار هم این نهاد را تشکیل دادند.

وی افزود: رمز موفقیت این نهاد اولویت‌ دادن به فضایی است که نوآوری و خلاقیت را گسترش می‌دهد و جوان‌های خلاق، نوآور و با افکار بدیع و جدید آن به نیازهای جامعه در هر شرایطی پاسخ درستی داده‌اند. همچنین این مجموعه در راستای ارتقای سطح علمی و تخصصی دانشگاه‌ها در بعد علمی و دانشگاهی بسیار کار کرده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در بخش فرهنگی جهاددانشگاهی اقدامات خوبی انجام داده است، بیان کرد: این نهاد کتابفروشی‌های خوبی را در سطح کشور سامان داده و دانشجویان بسیار مبتکری را در خود گرد آورده است. چشم‌اندازی که جهاددانشگاهی به روی کشور باز کرده است، بسیار امیدبخش و انرژی‌آفرین است، چراکه عزم مسئولانش این است که دانشگاه بتواند به رسالت خود یعنی پرورش نیروی انسانی تحصیل‌کرده و متخصص کمک برساند.

وی گفت: جهاددانشگاهی توانسته تخصص، تعهد و اخلاقیات را با هم جمع کند. متخصص‌ترین افراد در جهاددانشگاهی حضور دارند و این افراد اخلاقی‌ترین افراد سازمان خود و دانشگاه هستند و مدیران این نهاد به ارتقای فرهنگ سازمانی توجه بیشتری کرده‌اند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: فرهنگ سازمانی بستر رشد و شکوفایی استعدادهای نهان جامعه جوان ما را بهتر از گذشته فراهم کرده است و سرمایه‌گذاری برای آن اهمیت دارد.

انتهای پیام
captcha