توزیع 15 هزار بسته معیشتی در نهضت «کمک مومنانه» یزد
کد خبر: 3915051
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰

توزیع 15 هزار بسته معیشتی در نهضت «کمک مومنانه» یزد

جانشین سپاه الغدیر استان یزد از توزیع 15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در دومین مرحله نهضت «کمک مومنانه» به مناسبت دهه امامت و ولایت در این استان خبر داد.

توزیع 15 هزار بسته معیشتی در نهضت «کمک مومنانه» یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ پاسدار حسین زارع کمالی، جانشین سپاه الغدیر استان یزد عصر روز گذشته، 15 مردادماه در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه اظهار کرد: پیرو فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در عید سعید قربان و لزوم ادامه حرکت نهضت تعاون و احسان در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به ریاست آیت‌الله ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد قرار بر این شد که مرحله اول از دور دوم این رزمایش به مناسبت دهه امامت و ولایت در استان اتفاق بیفتد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: مرحله دیگر این نهضت کمک مومنانه در دهه اول محرم و مرحله سوم رزمایش در دهه آخر صفر همزمان با اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

وی از توزیع 15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در این مرحله خبر داد و افزود: در این دوره از رزمایش کمک مومنانه به صورت نمادین 20 سری جهیزیه به 20 زوج اهدا خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به دیگر برنامه‌های مرحله اول از دوره دوم رزمایش کمک مومنانه در استان اشاره کرد و افزود: توزیع هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان یزد از دیگر برنامه‌های این رزمایش است.

این مقام مسئول با اشاره به اثرات مثبت دور قبل رزمایش کمک مومنانه در سطح استان بیان کرد: در دوره قبلی رزمایش کمک مومنانه در استان یزد، 35هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

یادآور می‌شود در حاشیه این مراسم که به صورت زنده از شبکه یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه استانی یزد پخش شد، به منظور ترویج ازدواج آسان از 20 زوج جوان که در دوران خدمت سربازی نسبت به این سنت حسنه اقدام کرده‌اند، تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام
captcha