خبرگزاری ایکنا ظرفیتی برای گسترش فرهنگ قرآنی است
کد خبر: 3915044
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵

خبرگزاری ایکنا ظرفیتی برای گسترش فرهنگ قرآنی است

استاندار یزد گفت: اینکه رسانه‌ای به نام ایکنا در راستای پرداختن به مباحث قرآنی در حال فعالیت است، ظرفیتی محسوب می‌شود که می‌تواند در جهت گسترش فرهنگ قرآن در استان کمک کند.

خبرگزاری ایکنا ظرفیتی برای گسترش فرهنگ قرآنی استبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد 15 مردادماه در جریان بازدید از خبرگزاری ایکنا شعبه یزد، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: اینکه رسانه‌ای به نام ایکنا در راستای پرداختن به مباحث قرآنی در حال فعالیت است، ظرفیتی محسوب می‌شود که می‌تواند در جهت گسترش فرهنگ قرآن در استان کمک کند.

وی ادامه داد: اقدامات پراکنده‌ای توسط دستگاه‌های مختلف و همچنین گروه‌های مختلف مردمی در استان انجام می‌شود، با وجود ظرفیت این خبرگزاری باید سامان پیدا کرده و انعکاس مناسبی از آن فعالیت‌ها صورت گیرد.

طالبی افزود: وجود چنین خبرگزاری می‌تواند به رشد فرهنگ قرآنی در استان کمک کند و البته فعالیت خبرگزاری ایکنا فقط محدود به خود قرآن نیست و حوزه نهج‌البلاغه و  آیین‌های دینی و مذهبی نیز  زمینه‌هایی است که می‌تواند پوشش خوبی به اخبار و رویدادهای استان توسط این خبرگزاری داده شود.

استاندار یزد تصریح کرد: از این جهت وقتی مردم هم انعکاس مناسب فعالیت‌ها در این زمینه را مشاهده کنند، به این موضوع کمک خواهد کرد که بهتر و بیشتر در این راستا تلاش شود، همچنین شهرستان‌های مختلف و در مرکز استان فعالیت‌های خوبی توسط دستگاه‌های مختلف صورت گیرد.

مهدی باصولی، رئیس جهاددانشگاهی استان و رئیس خبرگزاری ایکنا و ایسنا در استان یزد نیز در این بازدید ضمن بیان عملکرد این دو خبرگزاری در سال‌های اخیر اظهار کرد: خوشبختانه خدمات خوبی در حوزه اطلاع‌رسانی از سوی خبرگزاری ایسنا و ایکنا در این استان صورت گرفته و برای ما مایه مباهات است که این دو خبرگزاری در استان فعال هستند و در انعکاس اخبار تلاش می‌کنند.

انتهای پیام
captcha