رفع تصرف هزار متر از موقوفه فخر الدوله لشت‌نشا
کد خبر: 3914986
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲

رفع تصرف هزار متر از موقوفه فخر الدوله لشت‌نشا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت گفت: هزار متر از موقوفه فخر الدوله لشت‌نشا با اقدام قضایی و خلع ید از متصرف، به موقوفه بازگشت.

حجت‌الاسلام سیدحامد میرحسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اعلام این خبر اظهار کرد: هزار متر از موقوفه فخرالدوله واقع در بخش لشت‌نشا با اقدام قضایی و خلع ید از متصرف، به موقوفه بازگشت.

وی با بیان اینکه ارزش اراضی رفع تصرف شده 800 میلیون تومان است، افزود: زمین رفع تصرف شده برای سرمایه‌گذاری به متقاضیان اجاره داده می‌شود.

میرحسینی گفت: تا پایان سال و با اقدامات صورت گرفته سه هزار متر دیگر از اراضی موقوفه فخر الدوله رفع تصرف شده و به موقوفه تحویل می‌شود.

وی با بیان اینکه نیت موقوفه فخر الدوله تامین هزینه‌های درمانگاه لشت‌نشا است، تصریح کرد: کسانی که مستاجر رقبات این موقوفه هستند با پرداخت اجاره خود در واقع به شهر خود کمک می‌کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت تاکید کرد: با نیت موقوفه فخرالدوله، لشت نشا استعداد تبدیل شدن به قطب درمانی در شمال کشور را دارد، تاکنون بیش از 248 میلیون تومان از محل درآمد موقوفه فخر الدوله در درمانگاه لشت نشا هزینه شده است. این هزینه‌ها به صورت نصب سقف کاذب، کاشی کاری درمانگاه، تعمیر فاضلاب و نوسازی سرویس بهداشتی و خرید تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی بوده است.

انتهای پیام
captcha