توزیع ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان گیلانی
کد خبر: 3914463
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳

توزیع ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان گیلانی

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی جهت اهدای به نیازمندان آماده شده است، خاطرنشان کرد: در مرحله نخست رزمایش تعاون و احسان، ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان امروز، 13 مردادماه در نشست ویدئو کنفرانس هماهنگی اجرای نخستین مرحله از رزمایش مواسات 2 تحت عنوان «تعاون و احسان» در استان گیلان، اظهار کرد: دشمن در تلاش بود تا از مشکلات به وجود آمده ناشی از تورم و کرونا برای فشار علیه ملت ایران استفاده کند.

وی با بیان اینکه درایت مقام معظم رهبری در راستای اجرای طرح کمک‌های مومنانه سبب شد تا نقشه‌های دشمن علیه ملت ایران نتیجه‌بخش نباشد گفت: ملت ایران در رزمایش کمک مومنانه خوش درخشیدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای نهضت تعاون و احسان در استان گیلان، عنوان کرد: نخستین مرحله از این طرح روز چهارشنبه هفته جاری در سراسر استان گیلان اجرا می‌شود.

عبدالله‌پور، با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی جهت اهدای به نیازمندان آماده شده است، خاطرنشان کرد: در مرحله نخست از طرح تعاون و احسان ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه نهضت تعاون و احسان به صورت قرارگاه‌های محله‌محور برگزار خواهد شد، افزود: این طرح در سه مرحله و همزمان با دهه ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر اجرا می‌شود.

سرهنگ احمد ابراهیمی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز، با اشاره به اقدامات انجام شده تا این لحظه در راستای اجرای طرح تعاون و احسان، تصریح کرد: دو هزار و 500 بسته گوشت قربانی در قالب اجرای طرح مذکور همزمان با عید قربان در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی با بیان اینکه تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند در دستور کار سپاه قرار دارد، گفت: در نخستین مرحله از طرح تعاون و احسان در گیلان ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha