خدمت‌رسانی با نام اهل‌ بیت(ع) موجب سالم‌سازی جامعه می‌شود
کد خبر: 3914405
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

خدمت‌رسانی با نام اهل‌ بیت(ع) موجب سالم‌سازی جامعه می‌شود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: خدمت‌رسانی با نام اهل‌ بیت(ع) به مردم، علاوه بر آثار و برکات فراوان در زندگی و امورات معنوی هر انسان که قابل توصیف نمی‌باشد، تأثیرات اجتماعی فراوانی دارد که این تأثیرات موجب سالم‌سازی جامعه اسلامی خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار صادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز، 13 مردادماه در نشست با خادمان کاروان زیر سایه خورشید اظهار کرد: وجود با برکت مرقد امام رضا(ع) در ايران موجب تعالی روح و برکت در زندگی مادی و معنوی و حتی شکل‌دهی به نوع زندگی مردم کشورمان شده است.

وی افزود: فرمایشات ائمه معصوم علیهم‌السلام همواره برای ما تازگی دارد و زندگی ما در پرتو عمل به فرمایشات اهل بیت بهتر می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه افتخار ما ایرانیان این است که زیر سایه امام رضا(ع) زندگی می‌کنیم، بیان کرد: آنچه که امروز امت اسلامی برای برون رفت از مشکلات فعلی به آن نیاز دارد، حرکت در مسیر قرآن و اهل بیت(ع) است.

وی عنوان کرد: وجود حرم رضوی و حرم حضرت معصومه(س) در ایران و برادر ایشان حضرت شاهچراغ (ع) زمینه‌ای را فراهم کرده تا ایرانیان بتوانند به راحتی در حرم حضور پیدا کنند و افتخار بزرگی برای ما ایرانیان است که زیر سایه امام رضا (ع) زندگی می‌کنیم.

سردار حسینی اعلام کرد: خدمت‌رسانی با نام اهل‌ بیت(ع) به مردم، علاوه بر آثار و برکات فراوان در زندگی و امورات معنوی هر انسان که قابل توصیف نمی‌باشد، تأثیرات اجتماعی فراوانی دارد که این تأثیرات موجب سالم‌سازی جامعه اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گرایش به سمت سیره و زندگی پیامبر مکرم اسلام و ائمه اطهار (ع) آینده بسیار خوبی را برای ما تدوین خواهد کرد، یادآور شد: گرایش به انسان‌های خوب موجب اثرگذاری محبت این افراد در دل انسان شده و باعث می‌شود تا رفتارهای خوبی در قبال آن‌ها و سایر افراد جامعه داشته باشیم به طور کلی هر چقدر ارتباط با انسان‌ها خوب و شایسته بیشتر شود، همان قدر اثرات مثبتی در پی خواهد داشت.

در پایان حامد امیریان، دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید در کردستان با ارائه گزارشی از زحمات و پیگیری‌های سردار حسینی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان برای این اقدام خداپسندانه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha