«محمدهادی صلح‌جو»، سرپرست گروه تلاوت شبکه قرآن سیما شد
کد خبر: 3914042
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸

«محمدهادی صلح‌جو»، سرپرست گروه تلاوت شبکه قرآن سیما شد

محمدهادی صلح‌جو با حکم مدیر شبکه قرآن و معارف سیما به عنوان سرپرست گروه تلاوت و نغمات این شبکه منصوب شد.

به گزارش ایکنا؛ جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما طی حکمی، محمدهادی صلح‌جو را به عنوان سرپرست گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن و معارف سیما منصوب کرد.

در حکم سرپرست جدید گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن و معارف سیما آمده است:
«نظر به تجربیات، سوابق و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن و معارف سیما منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و سیاست‌های کلان سازمان، با اتخاذ تدابیر مناسب و شیوه‌های مؤثر، اهداف و مأموریت‌های ذیل را به نحو مطلوب محقق کنید.

بازتعریف ساختار برنامه‌های تلاوت‌محور مبتنی بر عنصر جذابیت بصری، تهیه بانک جامع تلاوت‌های جهان اسلام، راه‌اندازی شورای تلاوت و نغمات دینی، اهتمام ویژه در مورد تولیدات فاخر در حوزه‌های تلاوت، نواها، نغمات دینی، طراحی و مهندسی پخش تلاوت روزانه و شبانه شبکه، همفکری و تعامل با نهادهای مرتبط با مأموریت گروه به منظور ایجاد جریان‌های مؤثر در حوزه تلاوت، راه‌اندازی نهضت تولید نماهنگ‌های دینی مبتنی بر آیات قرآن و سیره اهل بیت(ع)، بازنگری در تصاویر تلاوت‌ها بر اساس گرافیک و هویت بصری شبکه و طراحی خلاقانه و هوشمندانه برنامه‌های اذانگاهی شبکه.

امید است با تکیه بر لطف خداوند متعال و در سایر تعالیم قرآن کریم و اهل بیت(ع) و توانمندی‌های همکاران آن مجموعه، موجب ارتقای فرآیند برنامه‌های تلاوت و نغمات شبکه شوید.

در پایان از زحمات و تلاش جناب آقای ثانی در دوره سرپرستی گروه تقدیر و تشکر می‌کنم».

یادآور می‌شود، محمدهادی صلح‎جو پیش از این مدیریت گروه آموزش رادیو قرآن در سال 1391 و نیز مدیریت گروه اطلاع‌رسانی این شبکه رادیویی از سال ۹۷ تا ۹۹ را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام
captcha