تحلیل تلاوت‌های دوره هفتم مسابقه «نفس‌های طلایی»
کد خبر: 3913980
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴

تحلیل تلاوت‌های دوره هفتم مسابقه «نفس‌های طلایی»

برنامه تحلیلی ویژه دوره هفتم مسابقه نفس‌های طلایی رادیو قرآن عصر روز ۱۰ مردادماه به روی آنتن این شبکه رادیویی رفت.

به گزارش ایکنا؛ ویژه‌برنامه تحلیلی مسابقه «نفس‌های طلایی» از سوی گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن، تولید و طی روزهای جمعه هر هفته به روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود.

موضوع برنامه روز گذشته نیز آموزش و تحلیل فرازهای تلاوت مربوط به دوره هفتم این مسابقه بود که هم‌اکنون با محوریت تقلید از سبک استاد محمدصدیق منشاوی (آیه ۸۸ سوره مبارکه قصص) و استاد شحات محمدانور (آیه ۱۱۴ سوره مبارکه مائده) در حال برگزاری است.

این برنامه با حضور شرکت‌کنندگان مسابقه نفس‌های طلایی و پخش بخش‌هایی از مستند زندگی قاریان استاد محمدصدیق منشاوی و استاد شحات محمدانور به سمع شنوندگان ‌رسید. کارشناس حضوری این قسمت از برنامه نیز محمدحسن موحدی، قاری بین‌المللی قرآن بود و صالح اطهری‌فرد، دیگر قاری بین‌المللی قرآن نیز به عنوان میهمان در برنامه حضور داشت.

محمدامین مهدوی، مدیر گروه تلاوت رادیو قرآن با اشاره به جزئیات این برنامه اظهار کرد: در ویژه‌برنامه تحلیلی مسابقه «نفس‌های طلایی» که روز گذشته از رادیو قرآن پخش شد، ظرافت‌های تجویدی، صوتی و لحنی تلاوت‌های شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقه بیان شد.

مدیر گروه تلاوت رادیو قرآن تصریح کرد: در ادامه این برنامه، تکنیک‌های ویژه تقلید نیز برای علاقه‌مندانی که قصد دارند تا از قراء مشهور جهان اسلام تقلید کنند، ارائه شد.

این برنامه از سوی گروه تلاوت رادیو قرآن به تهیه‌کنندگی مونا توسلی، گویندگی محمد مطلب و نویسندگی مریم چوپانی جمعه، ۱۰ مردادماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹ از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز تقدیم مخاطبان ‌شد.

انتهای پیام
captcha