نگاهی به دوره‌های تابستانه دارالقرآن پرند
کد خبر: 3913975
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

نگاهی به دوره‌های تابستانه دارالقرآن پرند

دوره‌های آموزشی از آموزش نوین قرآن به کودکان تا آموزش تخصصی اصول مداحی به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دارالقرآن پرند برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دارالقرآن پرند طی ایام تابستان، دوره‌های آموزشی را به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور حداقلی قرآن‌آموزان در هر کلاس برگزار می‌کند.

این دوره‌ها شامل حفظ قرآن ویژه مقطع سنی کودکان، روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته، ساعت 11:30؛ روان‌خوانی قرآن ویژه دختران روزهای شنبه و دوشنبه، ساعت 11؛ آموزش نوین قرآن ویژه کودکان چهار تا شش سال، شنبه‌ و دوشنبه هر هفته، ساعت 17 و آموزش نوین ویژه پسران 8 تا 12 سال، یکشنبه و سه‌شنبه، از ساعت 11 است.

آموزش تخصصی اصول مداحی ویژه پسران و دختران نوجوان در کلاس‌های مجزا، آموزش احکام، ستاره‌شناسی و نجوم ویژه کودکان و نوجوانان، اخلاق اسلامی و اندیشه اسلامی، تفسیر موضوعی، ترجمه و مفاهیم قرآن، سلسسه مباحث اعتقادی و آموزش سیره عملی اهل‌بیت(ع)، آموزش مهارت‎های زندگی از دیدگاه قرآن ویژه والدین از دیگر کلاس‌های ایام تابستان است.

همچنین می‌توان به برگزاری دوره جدید کلاس تفسیر کاربردی نهج‌البلاغه ویژه آقایان و بانوان با سرفصل‎هایی چون شرح حکمت‌ها، نامه‌ها و خطبه‌ها، روخوانی و روان‌خوانی قرآن به روش نوین همراه با بازی، شعر و داستان ویژه پسران 8 تا 11 سال، آموزش تخصصی قرآن به کودکان ویژه 5 تا 6 سال(شامل الفبای قرآنی و شیوه قصه‌گویی و آشنایی با حدیث)، کلاس امام‌شناسی، مهدویت و آخر الزمان در رده‌های مختلف سنی اشاره کرد.

یادآور می‌شود، ثبت نام پیش‌دبستانی و مهد دارالقرآن پرند برای سال تحصیلی 1400 - 1399 با محوریت آموزش قرآن در کنار تمامی آموزش‌های مصوب دوره پیش‌دبستانی، آغاز شده است و والدین می‌توانند با شماره‌های 56219440-56219433 تماس بگیرند.

این دوره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا به دو صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

دارالقرآن پرند، واقع در فاز ۲، بین میدان‌های استقلال و ایمان، بعد از چهارراه خورشید، نرسیده به میدان ایمان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha