اجرای طرح «تبرکات علوی» در مشهد + عکس
کد خبر: 3913969
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
همزمان با دهه ولایت؛

اجرای طرح «تبرکات علوی» در مشهد + عکس

در راستای اجرای طرح «تبرکات علوی» همزمان با دهه ولایت، 300 بسته سبد مواد غذایی میان بیماران صعب‌العلاج شهرستان رشتخوار خراسان رضوی توزیع می‌شود.

محمدرضا محسن‌آبادی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشتخوار، 11 مردادماه در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا، بیان کرد: در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در راستای کمک مؤمنانه و با اجرای دومین طرح رزمایش همدلی در رشتخوار، 300 بسته سبد مواد غذایی شامل برنج، گوشت، رب، ماکارونی و ... میان بیماران صعب‌العلاج شهرستان همزمان با دهه ولایت توزیع خواهد شد.

وی افزود: 100 کیسه برنج و 12 رأس گوسفند و سایر اقلام این سبد کالا با ارزش 50 میلیون تومان از محل کمک خیران و موقوفات منطبق تهیه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشتخوار با اشاره به شناسایی افراد نیازمند و ثبت اطلاعات آنها در سامانه سخا، تصریح کرد: بیماران خاص و صعب‌العلاج که تاکنون سبد کالا دریافت نکرده‌اند در اولویت دریافت سبد کالا در دهه ولایت هستند.


توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان حاشیه شهر مشهد


همچنین حجت‌الاسلام محمد صفرپور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد بیان کرد:  همزمان با عید سعید قربان، هشت رأس گوسفند از محل موقوفات منطبق ذبح و گوشت آن در بین نیازمندان حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

وی گفت: این هشت رأس گوسفند به ارزش 19 میلیون و 300 هزار تومان و از محل موقوفات میرزا طاهر، کربلایی فاطمه، حاج محمدتقی و... تهیه شد.
 

زهرا چشمی
انتهای پیام
captcha