همدلی نیکوکاران با نیازمندان در «فارس»
کد خبر: 3913859
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

همدلی نیکوکاران با نیازمندان در «فارس»

مسئول بسیج سازندگی پایگاه مقاومت خاتم‌الانبیاء(ص) لامرد گفت: به همت خیراندیشان و صندوق جوانان لامرد، به مناسبت عید قربان دو کمک هزینه حمایتی به دو خانواده نیازمند این شهرستان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، سلیمانی، مسئول بسیج سازندگی پایگاه مقاومت خاتم‌الانبیاء(ص) لامرد گفت: یک کمک هزینه پنج میلیون ریالی به خانواده نیازمند جهت تهیه کولر و همچنین یک کمک هزینه پنج میلیون و 500 هزار ریالی دیگر به خانواده‌ای نیازمند بابت کمک هزینه عمل جراحی به همت خیراندیشان و صندوق جوانان لامرد، انجام شد.

وی با تشکر از خیراندیشان و جوانان محله لامرد، بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا و گرفتاری بسیاری از خانواده‌ها، بسیج سازندگی پایگاه آمادگی جمع‌آوری کمک هزینه‌ها و توزیع آن بین مستمندان و نیازمندان را دارد.


توزیع بیش از دو تُن گوشت قربانی میان نیازمندان در شهر وراوی


همزمان با عید سعید قربان، خیرین و نیکوکاران شهر وراوی استان فارس بر اساس سنت دیرینه خود با قربانی کردن گاو و گوسفند به یاری نیازمندان شتافتند.

در این روز بیش از دو تن گوشت قرمز توسط خیرین و دارالقرآن علی ابن ابیطالب(ع) شهر وراوی بین خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) توزیع شد.

عباس ستایش‌گو
انتهای پیام
captcha