پایان رقابت متسابقان طرح تشویقی حفظ قرآن در بوشهر + عکس
کد خبر: 3913680
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵

پایان رقابت متسابقان طرح تشویقی حفظ قرآن در بوشهر + عکس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: نفرات شرکت‌کننده در طرح تشویقی حفظ قرآن کریم از شهرهای کنگان، دیر، آبدان، وحدتیه و برازجان در دو حوزه آزمونی به رقابت خود پایان دادند.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا، اظهار کرد: رقابت طرح تشویق حفظ قرآن کریم و آزمون شفاهی زیر ۱۰ سال در دو حوزه آزمونی و باحضور و رقابت شرکت‌کنندگان شهرهای کنگان، دیر، آبدان، وحدتیه و برازجان با تعامل از ظرفیت مکانی مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت شهرستان‌های دیر و دشتستان برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عبدالله محبوبی به عنوان ناظر اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان بوشهر در این مسابقات حضور داشت، افزود: این دوره از رقابت‌ها در حوزه آزمونی کنگان، دیر و آبدان با داوری میترا تجلی‌زاده و در حوزه آزمونی شهرهای وحدتیه و برازجان با داوری ابوالفضل امینه برازجانی و زینب یادگاری طی روزهای هشتم و نهم مردادماه، عهده‌دار داوری مسابقات در این دو شهرستان بودند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور گفت: اسامی برگزیدگان این مرحله از آزمون‌های شفاهی زیر ۱۰ سال و طرح تشویقی حفظ قرآن کریم به‌صورت همزمان از سوی اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه اوقاف کشور اعلام خواهد شد.



خبرنگار: امیرحسین مداح

عکاس: حسین شریفی‌نسب

انتهای پیام
captcha