تجلیل از ۱۱۰ بانوی محجبه در طرقبه شاندیز + عکس
کد خبر: 3912487
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳

تجلیل از ۱۱۰ بانوی محجبه در طرقبه شاندیز + عکس

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر طرقبه شاندیز گفت: همزمان با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، تعداد ۱۱۰ بانوی نمونه و محجبه این شهرستان تجلیل شدند.

سیدداوود نبی‌زاده، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر طرقبه شاندیز، چهارم مردادماه در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا، بیان کرد: با همکاری مجموعه ستاد امر به معروف طرقبه شاندیز  و رؤسای ادارات شهرستان و به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، تعداد ۱۱۰ نفر از  بانوان نمونه و محجبه از کارمندان شاغل در ادارات شهرستان و بانوان فعال گشت‌های ستاد امر به معروف طرقبه شاندیز، تقدیر شد.

وی با اشاره به اینکه طبق بند اول مصوبه ستاد امر به معروف طرقبه شاندیز، رؤسای ادارات  شهرستان موظف شدند که در هفته عفاف و ححاب از بانوان محجبه کارمند خود تقدیر کنند، تصریح کرد: ابتدا این برنامه از شهرداری شاندیز شروع شد و با حضور امام جمعه و شهردار شاندیز و دبیر ستاد امر به معروف شهرستان تعداد ۱۵بانوی محجبه و نمونه در شهرداری شاندیز تقدیر شدند.

نبی‌زاده افزود: برنامه بعدی تقدیر از بانوان نمونه و محجبه، با حضور امام جمعه طرقبه و رئیس اداره آموزش و پرورش در محل این اداره همراه با تقدیر از پنج بانوی مححبه و نمونه این اداره برگزار شد.

وی اظهار کرد: با حضور رئیس دادگستری، دادستان شهرستان نیز ۱۶ نفر از قضات، دادیاران نمونه و محجبه مورد تقدیر قرار گرفتند.

دبیر ستاد امر به معروف طرقبه شاندیز گفت: طی مراسمی که در محل باغ پونه طرقبه برگزار شد با حضور رئیس دادگستری، دادستان، شهردار و رئیس سازمان فرهنگی شهرداری طرقبه، از ۱۵ بانوی محجبه شاغل در شهرداری طرقبه توسط شهرداری و توسط نیروی انتظامی نیز از ۱۵ بانوی پلیس و توسط ستاد امر به معروف طرقبه شاندیز از خبرنگار افتخاری خبرگزاری ایکنا به همراه ۴۴ نفر از بانوان فعال گشت‌های ستاد امر به معروف شهرستان که همواره با لباس جهاد که همان چادر است در تمام مراحل تذکر لسانی امر به معروف در شرایط سخت آب و هوا و محیطی حضور داشتند نیز تقدیر شد.

وی افزود: طبق تفاهم مقرر شده ستاد امر به معروف شهرستان با رؤسای اداره صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، این ادارات نیز از تعداد هشت نفر از بانوان کارمند محجبه واحدهای صنفی که موازین شرعی را رعایت کرده و رفتار آنان مورد رضایت مردم بوده از طرف این ادارات  تقدیر شدند.

نبی‌زاده با اشاره به مرحله آخر برنامه‌های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب شهرستان، بیان کرد: گشت‌های طلایه‌داران و نیروهای ستاد امر به معروف طرقبه شاندیز با حضور در سطح معابر و خیابان‌های شهر طرقبه و شاندیز در روز جمعه با اهدای ۵۰۰ شاخه گل رز به بانوان محجبه که در حال عبور و مرور بودند هفته عفاف و حجاب را به آنان تبریک گفتند.
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha