ادامه روند صعودی ابتلا به کرونا در کشور / تعداد مبتلایان به 255117 نفر رسید
کد خبر: 3909886
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد؛

ادامه روند صعودی ابتلا به کرونا در کشور / تعداد مبتلایان به 255117 نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت، از شناسایی دو هزار و ۳۹۷ بیمار جدید کووید ۱۹ طی شبانه روز گذشته در کشور خبر داد.

ادامه روند صعودی کرونا در کشور/ تعداد مبتلایان به 255117 نفر رسیدبه گزارش ایکنا، سیما سادات‌لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی دو هزار و ۳۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور خبر داد و اظهار کرد: با احتساب این موارد جدید مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۵ هزار و ۱۱۷ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۶۳۵ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت، یادآور شد: خوشبختانه تا کنون ۲۱۷ هزار و ۶۶۶ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۳۳۸ نفر مبتلا از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، گفت: تا کنون یک میلیون و ۹۴۷ هزار و ۱۱۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری یادآور شد: استان‌های خوزستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، هرمزگان و خراسان شمالی در وضعیت قرمز قرار دارند، همچنین استان‌های تهران، البرز، لرستان، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویر احمد، زنجان، اصفهان، مازندران، گلستان و ایلام هم در وضعیت هشدار این بیماری قرار دارند.
انتهای پیام
captcha