دوازدهمین دوره بین‌المللی «بازار سرمایه اسلامی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3909479
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
به صورت مجازی/

دوازدهمین دوره بین‌المللی «بازار سرمایه اسلامی» برگزار می‌شود

با توجه به شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامت شرکت‌کنندگان، سازمان بورس و اوراق بهادار بنا دارد دوازدهمین دوره بازار سرمایه اسلامی را به صورت مجازی برگزار کند.

امیر یوسفی‌مقدم، دبیر انجمن مالی اسلامی ایران، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره دوازدهمین دوره بین‌المللی بازار سرمایه اسلامی اظهار کرد: دوازدهمین دوره بین‌المللی بازار سرمایه اسلامی ICM شهریورماه جاری با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و برخی مراکز علمی و تخصصی داخلی و خارجی از جمله انجمن مالی اسلامی ایران برگزار می‌شود. این رویداد در یازده سال گذشته با همکاری بانک توسعه اسلامی و موسسه تحقیقات و آموزش اسلامی برگزار شده است.

وی افزود: محور اصلی این دوره «رویکرد مناسب در برابر مسائل نوظهور مالی اسلامی» است و مباحث دیگر شامل «فین تک و بازار سرمایه اسلامی»، «سرمایه‌گذاری مسئولانه اجتماعی در بازار سرمایه اسلامی»، «شرکت‌های کوچک و متوسط بازار سرمایه»، «امور مربوط به نوآوری و قانونگذاری»، و «الگوهای کارای انتشار صکوک دولتی» است.

دبیر انجمن مالی اسلامی ایران اظهار کرد: این انجمن در چهار سال گذشته در برگزاری این رویداد با سازمان بورس و اوراق بهادار همکاری داشته است و امسال نیز در این همایش یک پنل به  انجمن مالی اسلامی اختصاص داده شده است. در این راستا فراخوان مقاله به زبان انگلیسی داده شده و حدود چهار یا پنج مورد از آنها توسط هیئت داوران انتخاب شده و به صورت نشریه به زبان انگلیسی چاپ می‌شوند.

یوسفی‌مقدم در پایان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامت شرکت‌کنندگان، سازمان بورس و اوراق بهادار بنا دارد دوازدهمین دوره بازار سرمایه اسلامی را به صورت مجازی برگزار کند.

انتهای پیام
captcha