زندگی زیر سایه اهل بیت(ع) بهشت است
کد خبر: 3902255
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

زندگی زیر سایه اهل بیت(ع) بهشت است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه زندگی زیر سایه اهل بیت(ع) و ولایت بهشت است، افزود: باید مراقب باشیم از این بهشت بیرون نرویم، زیرا اگر از اهل بیت(ع) فاصله بگیریم و دیگر اعتبار و آبرویی نداریم

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، 11 خردادماه در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، اظهار کرد: وحدت و همدلی مردم و مسئولان عامل ماندگاری و موفقیت انقلاب اسلامی در برابر دسیسه های دشمنان در طول چهل ساله گذشته است.

وی با بیان اینکه زندگی زیر سایه اهل بیت(ع) و ولایت بهشت است، افزود: باید مراقب باشیم از این بهشت بیرون نرویم، زیرا اگر از اهل بیت(ع) فاصله بگیریم و دیگر اعتبار و آبرویی نداریم و دشمن از مسیرهای مختلف سراغ ما می آید.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: کسی که کلامش بر خلاف اندیشه ولایت است در بهشت ولایت جایی ندارد؛ بنابراین باید مراقب باشیم از ولایت و اهل بیت جدا نشویم، بلکه روح و اندیشه مان را با آنها مطابقت دهیم و در مسیر آنها قرار گیریم.

حجت الاسلام طیبی فر با تاکید بر اینکه پاسداران باید توجه کنند رفتار و گفتارشان در مسیر ولایت باشد، گفت: شیطان با قبیله اش برای منحرف کردن انسان در مسیر خواسته خود در حال حرکت است؛ بنابراین باید بیش از پیش به رفتارمان توجه داشته باشیم.

وی تقوا را عامل نجات انسان از گناه دانست و بیان کرد: تقوا بهترین سلاح برای مقابله با وسوسه های شیطان است و باید مراقب تقوای خود باشیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز به برکت حاکمیت اسلام در مسیر ولایت قرار گرفتن زمینه عاقبت‌بخیری را فراهم می‌کند، ادامه داد: رفتار و گفتار نیروهایی که در بدنه نظام قرار دارند باید متین و مبتنی بر سیره اهل بیت(ع) باشد.

حجت الاسلام طیبی فر روحانیون را عهده دار مسئولیت سنگین در شرایط کنونی دانست و خاطرنشان کرد: رشد اخلاق، معنویت و معارف دینی و سیاسی از حرکت  های رو به جلویی است که باید در راستای آن تلاش ویژه صورت گیرد.

به گزارش ایکنا، در این مراسم از زحمات حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha