تسلیت جمعی از علمای فارس در پی درگذشت آیت‌الله محجوب‌جهرمی
کد خبر: 3901747
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵

تسلیت جمعی از علمای فارس در پی درگذشت آیت‌الله محجوب‌جهرمی

در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله ابوالقاسم محجوب جهرمی، جمعی از علمای استان فارس با ارسال پیامی، ارتحال آن عالم ربانی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایكنا از فارس، مرحوم آیت‌الله شیخ ابوالقاسم محجوب جهرمی، یكی از اساتید و فقهای حوزه علمیه قم پنج‌شنبه، 8 خرداد ماه بعد از طی یک دوره بیماری در قم به ملكوت اعلی پیوستند.

آن عالم ربانی اصالتاً از اهالی استان فارس و شهرستان جهرم بود و سال‌های سال در محضر علما و فضلای بزرگ این دیار تلمذ و كسب فیض كرد. به‌همین دلیل جمعی از علما و فضلای استان فارس در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله ابوالقاسم محجوب جهرمی، پیام تسلیتی صادر كردند.

در بخشی از پیام آیت‌الله احمد بهشتی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری بدین‌ مناسبت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

ارتحال دوست قدیم و با محبت و با صفا، شاگرد حضرات امام خمینی و آیت‌الله‌العظمی اراکی رضوان‌الله تعالی علیهما، فقیه اهل بیت (علیهم‌السلام) و از علمای طراز اول حوزه علمیه قم، حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ ابوالقاسم محجوب، داماد مرحوم حضرت آیت‌الله آقای حاج سیدمحمدباقر(حاج عالم) آیت اللهی موجب تالم و تاثر گردید.

به حوزه‌های علمیه، بیت مکرم ایشان و خاندان معزز آیت اللهی تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برایش مغفرت و رحمت و رضوان الهی و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس نیز پیام تسلیتی پیرامون درگذشت مرحوم آیت‌الله محجوب جهرمی صادر كرد كه در آن آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

ارتحال عالم وارسته حضرت آیت‌الله حاج شیخ ابوالقاسم محجوب جهرمی که از شاگردان بزرگان علمی و اخلاقی حوزه‌های علمیه فارس و قم بودند موجب تأسف و تأثر گردید.

فقدان این بقیه السلف مفاخر استان که سالیان متمادی در شهر مقدس قم منشأ تربیت طلاب و فضلای زیادی بودند را به محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، خانواده و علاقمندان و مردم متدین شهرستان جهرم و به ویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس تسلیت عرض می‌کنم و در این شب جمعه که شب رحمت و مغفرت ویژه الهی است برای آن مرحوم غفران و علو درجات را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام
captcha