اقامه نماز جمعه در ۱۷ نقطه از استان مرکزی
کد خبر: 3901743
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰

اقامه نماز جمعه در ۱۷ نقطه از استان مرکزی

استاندار مرکزی از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه، ۹ خرداد ماه در ۱۷ نقطه از استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی، عصر روز گذشته، هشتم خرداد ماه در حاشیه جلسه شورای پدافند زیستی که در استانداری این استان برگزار شد گفت: در حال حاضر هیچ نقطه‌ای از استان مرکزی در موضوع شیوع و ابتلا به ویروس کرونا در شرایط قرمز قرار ندارد و در هفته جاری جزو 10 استان اول کشور در این شاخص معرفی شده‌ایم.

وی اظهار کرد: با تلاش و همه مسئولان و کادر پزشکی و درمان در حال حاضر از نظر ابتلا به ویروس در رده بیستم بین استان‌های کشور قرار داریم. استان در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور در جایگاه دوم قرار داشت، اما با همکاری مردم و تصمیمات مثبت و تلاش مدیران در وضعیت مناسبی قرار دارد.

آقازاده همچنین با اشاره به برگزاری نماز جمعه در 17 نقطه استان در نهم خردادماه، گفت: این برای اولین بار است که تعدادی از مصلی‌های استان طی سه ماه اخیر پذیرای نمازگزاران برای نماز جمعه خواهند بود، اما با وجود این تصمیم و برچیده شدن برخی از محدودیت‌ها لازم است که مردم همچنان در مراکز خرید، نماز جماعت و نماز جمعه الزامات بهداشتی را رعایت و از مراجعه به اماکن پرتجمع و پرتردد پرهیز کنند.

استاندار مرکزی در پایان ادامه داد: تا امروز ستادهای شهرستانی اقدامات و فعالیت‌های خوبی داشته اند و لازم است نظارت‌های بیشتری با توجه به فرارسیدن فصل امتحانات دانش‌آموزان و برگزاری نمازجمعه و مراکز خرید اعمال شود.

انتهای پیام
captcha