ضرورت ساماندهی فعالیت‌های قرآنی در مازندران
کد خبر: 3901737
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲

ضرورت ساماندهی فعالیت‌های قرآنی در مازندران

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و مسئولان اتحادیه قرآنی با تأکید بر از سرگیری شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان، گفت: ساماندهی فعالیت‌های قرآنی در مازندران ضروری است.

فعالیت شورای توسعه قرآنی مازندران ازسرگیری شودبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدی‌لائینی، نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران، روز گذشته، 8 خرداد ماه در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان اتحادیه قرآنی استان با تأکید بر از سرگیری شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان، گفت: ساماندهی فعالیت‌های قرآنی در مازندران ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه باید ساماندهی فعالیت‌های قرآنی استان با یک ساز و کار و برنامه صحیح و جامع جدی گرفته شود، افزود: نگاه مدیران ارشد استان به این امر معنوی و دینی، نگاه خاص باشد.

آیت‌الله محمدی‌لائینی تشکیل شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان را یکی از راه‌های وحدت و انسجام در امور قرآنی دانست و تصریح کرد: وضعیت فعالیت‌های قرآنی استان باید مشخص و در قالب یک سند راهبردی ویژه در مازندران ترسیم تا با انسجام و وحدت بیشتر همه فعالان قرآنی هم در بخش دولتی هم در بخش غیردولتی، ترویج فرهنگ قرآنی فراگیر شود.

وی تبلیغات و آموزش قرآن کریم را زمینه‌ساز رشد فراگیری این کتاب الهی در جامعه دانست و اظهار کرد: برای رسیدن به جامعه سالم، فراگیری فرهنگ قرآنی در اولویت است که برای همه‌گیر شدن این فرهنگ الهی، تبلیغات و آموزش نیازمند است که باید نسبت به آن اهتمام شود.

لازم به ذکر است در این نشست عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولان مؤسسات و اتحادیه قرآنی نیز گزارشی از قعالیت این اداره کل در حوزه‌ای فرهنگی و قرآنی ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha