ورود دادستانی کرمانشاه به ماجرای مرگ زن کپرنشین
کد خبر: 3901728
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶

ورود دادستانی کرمانشاه به ماجرای مرگ زن کپرنشین

سخنگوی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از پیگیری ماجرای فوت زن کپرنشین در دادسری استان خبرداد و گفت: به‌صورت جدی در حال پیگیری پرونده هستیم.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به‌نقل از روابط‌عمومی دادسرای کرمانشاه مهدی قنادی با اشاره به انتشار خبری درباره مرگ یک زن کپرنشین در رسانه‌های استان، اظهار داشت: مرگ این زن هنگامی رخ داده که ماموران شهرداری در حال رفع تخلف زمین خواری در محدوده یکی از شهرک‌های کرمانشاه بوده‌اند و تخریب کپر این زن حادثه را رقم می‌زند.

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت به‌وجود آمده در استان به‌دنبال انتشار این خبر، دادسرای عمومی و انقلاب استان به آن ورود کرده و به صورت جدی در حال پیگیری این پرونده هستیم.

سخنگوی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پیکر این زن اکنون در پزشکی قانونی است و ما منتظر اعلام‌نظر نهایی پزشکی قانونی استان در مورد علت مرگ متوفی هستیم و چنانچه محرز شود فرد یا افرادی در مرگ متوفی مقصر بود‌ه‌اند، بدون اغماض با آن‌ها برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

قنادی افزود: از همه رسانه‌های استان می‌خواهیم تا زمان اعلام نتیجه قطعی پزشکی قانونی از انتشار مطالب غیرواقعی پرهیز کنند.

انتهای پیام
captcha